Gå til innhold

Jeg er i gang!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oh mamma!! En sånn har jeg lyst på!

Hva koster et sånt vidunder?

Jeg betalte 4000,- for min.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

8

• mrxx

3

• Katt-ja

3

• Piraye

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jepp, gleder meg gleder meg til ikveld! Er skada og har ikke trent på 2,5 uker, er ikke helt bra men nå VIL jeg bare!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jepp, gleder meg gleder meg til ikveld! Er skada og har ikke trent på 2,5 uker, er ikke helt bra men nå VIL jeg bare!

Stå på! :)

Gjest nicole40
Skrevet

Jeg betalte 4000,- for min.

Å, da må jeg vente til skattepengene i Juni.....

Skrevet

Stå på! :)

Takker! Trur de gode vibbene dine hjalp, for det gikk kjempebra! Jeg burde egentlig legge meg ned før jeg blir skada, for nå er jeg selvsagt småskada en annen plass i tillegg, men det var kjempegøy og det gikk braaa!!

Skrevet

Skal prøve å få skvist inn en halvtime mellom jobb og korøving i morra også. :)

Skal bli så sexy, så!

Så du trimmer stemmebåndene også? Sexy lår og gode stemmebånd, joda du høres godt da de sexy låra nytes skjønner jeg:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Takker! Trur de gode vibbene dine hjalp, for det gikk kjempebra! Jeg burde egentlig legge meg ned før jeg blir skada, for nå er jeg selvsagt småskada en annen plass i tillegg, men det var kjempegøy og det gikk braaa!!

Så herlig! Jeg heiv meg på maskina i 30 minutter i dag også, rett etter jobben før jeg rakk å ombestemme meg. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så du trimmer stemmebåndene også? Sexy lår og gode stemmebånd, joda du høres godt da de sexy låra nytes skjønner jeg:-)

Haha, ja, det er bra du har fantasien i orden. :)

Skrevet

Haha, ja, det er bra du har fantasien i orden. :)

Hehe, den har det aldri vært noe galt med:-)

Skrevet

Så herlig! Jeg heiv meg på maskina i 30 minutter i dag også, rett etter jobben før jeg rakk å ombestemme meg. :)

Så bra. Før du vet ordet av det er det en "må-gjøre" greie! Og det er deilig! Skal trene ikveld jeg. Håper det går like bra som mandag!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så bra. Før du vet ordet av det er det en "må-gjøre" greie! Og det er deilig! Skal trene ikveld jeg. Håper det går like bra som mandag!

Ja, det er deilig etterhvert. Trente en time aerobic i dag, så ut som en tomat i ansiktet etterpå. Hehe. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...