Gå til innhold

28 kr!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest gløden
Skrevet

....dette måtte jeg betale for ei rosinbolle jeg TOK med meg, altså ikke spiste der de solgte den..da hadde den vært enda dyrere...har dere hørt på makan til pris? Ikke var den spesielt god heller..

Gjest LOTUS78
Skrevet

Da hadde jeg levert den tilbake. Jeg hadde vært skamfull hvis jeg stod bak den kassa.

Skrevet

Da hadde jeg kastet den tilbake over kassa.. neida, men jeg hadde gått tilbake og sagt at for det første er det for dyrt og for det andre var den vond.

Skrevet

Da hadde jeg sagt: Nei, takk til den prisen skal jeg ikke ha!

Skrevet

Skulle nesten tro du hadde vært i Kristiansand dyrepark og kjøpt mat:)

Der er absolutt alt utrolig dyrt om du vil spise..

Skrevet

her om dagen betalte jeg 35(!)kr for en vaffelplate.. sykt

Skrevet

Skulle nesten tro du hadde vært i Kristiansand dyrepark og kjøpt mat:)

Der er absolutt alt utrolig dyrt om du vil spise..

Eller Hunderfossen for den del. Der kjøpte jeg "take-away-boller" til omtrent samme kilospris som gull en gang;-)

Skrevet

Helt utrolig!!!

På en kafe der jeg bor koster det 35,- for en soft ice uten strø. Også til å ta med.

Skrevet

Eller Hunderfossen for den del. Der kjøpte jeg "take-away-boller" til omtrent samme kilospris som gull en gang;-)

hehe godt det bare ikke er her i sør da:) jeg fatter bare ikke hvor de får de prisene ifra...!

Skrevet

Hvor var dette??

Jeg nekter å handle på sånne steder. Ferjer for eksempel. Et halvt rundt rundstykke fra Rimi (til 1 kr) uten smør med en enkelt osteskive slengt på (2 kr?) og en persillekvast (50 øre?) til den nette sum av 40 kroner.

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja, hvor var dette? Et sted i kr.sand? Jeg trenger hvertfall å vite det om det var der, for jeg skal dit snart! Jeg orker ikke betale for mye!

Den bolla var sikkert laget av gull:P

Gjest gløden
Skrevet

Ja, hvor var dette? Et sted i kr.sand? Jeg trenger hvertfall å vite det om det var der, for jeg skal dit snart! Jeg orker ikke betale for mye!

Den bolla var sikkert laget av gull:P

Stedet er ved Ski Storsenter og heter Stockflehts...

Gjest Tacomix
Skrevet

Stedet er ved Ski Storsenter og heter Stockflehts...

Oki, takk for svar! Selv om jeg pleier å være på østlandet så har jeg aldri vært der. Men dette ga meg en pekepinn på at jeg virkelig må sjekke priser når jeg går rundt i Kr.sand!

Gjest Flystripa
Skrevet

Helt utrolig!!!

På en kafe der jeg bor koster det 35,- for en soft ice uten strø. Også til å ta med.

Sjarmerende pris ;o)

Du vet vel at sånt noe kun bør nytes ved Obs City Lade /City Syd? (neste gang du er innom by'n) Der er den alltid fersk, og jeg tror jaggu du får 2 stk til den prisen!

Skrevet

Sjarmerende pris ;o)

Du vet vel at sånt noe kun bør nytes ved Obs City Lade /City Syd? (neste gang du er innom by'n) Der er den alltid fersk, og jeg tror jaggu du får 2 stk til den prisen!

Hihi... ja, er det ikke 15,50.- eller noe sånt for en softis på Obs! da? Må dit en tur i morra, forresten... ikke for å kjøpe softis da, men maling ;)

Skrevet

Hadde jeg kommet i kassen og blitt avkrevd 28,- for ei stakkars bolle så hadde jeg sagt at til den prisen skal jeg ikke ha den alikevel. Enkelt og greit. Makan til syke priser. Koster dem vel en femtiøring å lage den tipper jeg.

Skrevet

Det er da jeg ber dem pakke den ut igjen å lure noen andre til å kjøpe den! :) Kan ikke spise noe som smaker penger.

Gjest Flystripa
Skrevet

Hihi... ja, er det ikke 15,50.- eller noe sånt for en softis på Obs! da? Må dit en tur i morra, forresten... ikke for å kjøpe softis da, men maling ;)

Maling er kjekt! Jeg skal faktisk i samme retning i morgen formiddag :o)

Skrevet

Sjarmerende pris ;o)

Ah, det må jeg huske på neste gang vi er i Trondheim.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...