Gå til innhold

Litt snodig spørsmål kanskje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men etter at jeg leste om personen lenger nede som fikk vann i munnen når h*n gikk på do, så tenkte jeg at jeg skulle like greit spørre.

Hver gang jeg skal tisse, så får jeg tårer i øynene. Har alltid hatt det slik, og egentlig aldri lurt på om det var normalt eller ei.

Men nå lurer jeg på om andre har hatt det slik eller hva som kan være grunnen til det?

streker paa veggen..!
Skrevet

dette hørtes merkelig ut synes jeg:)

Kanskje du er alergisk for noe på badet?

Skrevet

dette hørtes merkelig ut synes jeg:)

Kanskje du er alergisk for noe på badet?

hmm, det skjer uansett hvilket bad jeg er på da...enten det er offentlig toalett eller hjemme hos meg selv.

det har vært så lenge jeg kan huske og det er bare når jeg begynner å tisse.

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Jeg vet ikke hva grunnen er, men jeg skal alltid pusse nesen, når jeg tisser.

Kanskje det er samme årsaken?

Hilsen

streker paa veggen..!
Skrevet

hmm, det skjer uansett hvilket bad jeg er på da...enten det er offentlig toalett eller hjemme hos meg selv.

det har vært så lenge jeg kan huske og det er bare når jeg begynner å tisse.

Du er seriøs, right? Høres veldig søtt ut egentlig! Originalt karaktertrekk velger vi og kalle det ;)

Skrevet

Du er seriøs, right? Høres veldig søtt ut egentlig! Originalt karaktertrekk velger vi og kalle det ;)

Hehe, ja jeg er nok seriøs. Det høres nok rart ut.

Det er temmelig snodig da, så jeg tror jeg skal spørre legen neste gang jeg går dit. Har på en måte aldri tenkt over det før ettersom jeg har alltid hatt det slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...