Gå til innhold

Hvordan blir jeg kvitt dritten?

Anbefalte innlegg

Gjest Æsj, æsj, æsj!!!
Skrevet

Etter et legebesøk har det blitt konstatert at vi sannsynligvis har fått barneorm i husstanden. Første pille ble tatt i dag, men hvordan skal vi bli kvitt utysket for godt?

Sengetøy blir selvsagt vasket, og grundig håndvask og nedklipping av negler. Men hva ellers? Vi har alltid vært grundige på håndvask.

Hva med sofaen som vi av og til sitter i når vi er nakne? Det er ikke vaskbar. Og hva med ulltepper og andre klær som ikke kan vaskes på mer enn 30 eller 40 grader? Holder det med MASSE vaskemiddel?

Gjest LOTUS78
Skrevet

Huff huff, men ingen nyhet her på DOl, søk på barnemark eller barneorm i feltet øverst på venstre side. Der finner du mange svar.

Gjest Æsj, æsj, æsj!!!
Skrevet

Huff huff, men ingen nyhet her på DOl, søk på barnemark eller barneorm i feltet øverst på venstre side. Der finner du mange svar.

Takk.

Skrevet

Her i huset er det forbud mot å sitte noen steder uten å ha på seg undertøy...

Gjest Æsj, æsj, æsj!!!
Skrevet

Her i huset er det forbud mot å sitte noen steder uten å ha på seg undertøy...

Det er for sent nå. :-)

Skrevet

Sitter dere i sofaen _uten_ undertøy??

Klarte ikke å la den gå forbi..sorry

Gjest Æsj, æsj, æsj!!!
Skrevet

Har du aldri latt ungene fly nakne rundt i stua?

Skrevet

Vi knuller i sofaen også!!!

Spunk er bra for skinnsofaer. Det vet da alle?

Gjest Æsj, æsj, æsj!!!
Skrevet

En annet grunn jeg ikke kom på i farta! Godt å høre vi ikke er de eneste.

Skrevet

Jeg trodde barnemark forsvant av seg selv når hele husstanden tok pillene sine jeg? Har aldri hørt at man trenger å vaske, fryse etc for å bli kvitt det...?

Gjest Æsj, æsj, æsj!!!
Skrevet

Jeg trodde barnemark forsvant av seg selv når hele husstanden tok pillene sine jeg? Har aldri hørt at man trenger å vaske, fryse etc for å bli kvitt det...?

Jeg vet sannelig ikke. Jeg leser om det på internett, men blir ikke klok av det. Allmennlegen her på dol sier at det er unødvendig med vask av sengetøy. Legen jeg var hos i dag sa jeg burde vaske sengetøyet og klippe neglene korte og rense dem godt. Andre steder har jeg lest at alt skal vaskes på minst 60 grader eller fryses ned i noen døgn, også lekene til barna med videre. Og hva gjør jeg med datamaskinen og fjernekontrollen da? Et sted stod det til og med at det kunne være nødvendig å skifte gulvteppet. *frustrert*

Om ikke annet har jeg lest at eggene dør etter 14 dager, så forsvinner det ikke får vi reise på ferie i et par uker.

Skrevet

Jeg vet sannelig ikke. Jeg leser om det på internett, men blir ikke klok av det. Allmennlegen her på dol sier at det er unødvendig med vask av sengetøy. Legen jeg var hos i dag sa jeg burde vaske sengetøyet og klippe neglene korte og rense dem godt. Andre steder har jeg lest at alt skal vaskes på minst 60 grader eller fryses ned i noen døgn, også lekene til barna med videre. Og hva gjør jeg med datamaskinen og fjernekontrollen da? Et sted stod det til og med at det kunne være nødvendig å skifte gulvteppet. *frustrert*

Om ikke annet har jeg lest at eggene dør etter 14 dager, så forsvinner det ikke får vi reise på ferie i et par uker.

Jeg trodde slik vasking kun gjaldt dersom man fikk hodelus... Kan huske vi fikk barnemark når vi var små. Tabletter gjorde susen. Tror virkelig ikke vi gjorde noe mer enn det..

Gjest Æsj, æsj, æsj!!!
Skrevet

Jeg trodde slik vasking kun gjaldt dersom man fikk hodelus... Kan huske vi fikk barnemark når vi var små. Tabletter gjorde susen. Tror virkelig ikke vi gjorde noe mer enn det..

Godt å høre!

Jeg tror jeg nøyer meg med å vaske sengetøy, nattøy og undertøy i første omgang, og også desinfisere doen. Hvis det ikke virker får jeg ty til mer drastiske tiltak.

Skrevet

Spunk?

Når man blir så sint at man får spunk?

hmmm, jeg smører skinnsofaen med krem beregnet for det, så slipper nabokjærringa å gå hjem med sperm på buksa si hehe

Skrevet

Har du aldri latt ungene fly nakne rundt i stua?

Eh, nei....

Og ikke gnu rævva ned i møblene heller.

Gjest Æsj, æsj, æsj!!!
Skrevet

Eh, nei....

Og ikke gnu rævva ned i møblene heller.

Jeg ser ikke på det som ekkelt å ha sex andre steder enn i senga.

Skrevet

Jeg ser ikke på det som ekkelt å ha sex andre steder enn i senga.

nei fri og bevares sex blir vel minst utøvd i senga.

MEN, jeg bruker da noe under meg som kan vaskes, syns ike noe om denne lukten i møblene. Om lukta er grei under sex, så passer den lite inn under kaffeselskap og fine middager.

Gjest Æsj, æsj, æsj!!!
Skrevet

nei fri og bevares sex blir vel minst utøvd i senga.

MEN, jeg bruker da noe under meg som kan vaskes, syns ike noe om denne lukten i møblene. Om lukta er grei under sex, så passer den lite inn under kaffeselskap og fine middager.

Vi har ikke sædflekker i sofaen, hvis det er det du tror.

Skrevet

Vi har ikke sædflekker i sofaen, hvis det er det du tror.

Syns ikke muse og anallukt er mer sjarmerende enn sæd da.

Gjest Æsj, æsj, æsj!!!
Skrevet

Syns ikke muse og anallukt er mer sjarmerende enn sæd da.

Det lukter det verken av senga eller sofaen min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...