Gå til innhold

parfyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenter..hva er yndlingsparfymen din? trenger litt duftinspirasjon:-)

Skrevet

Aqua di Gio og Amor fra Cacharel, pluss at den limitede sexy grafitti var helt fantastisk.

Skrevet

Remix med Armani..liker de tube-parfymene til Armani, jeg. I tillegg er jo D&G gode.

Skrevet

sun moon stars. uheldigvis har de sluttet å selge den her til lands, og på strawberrynet :( har lett lenge etter en erstatter men finner ingen jeg synes lukter i nærheten av like godt...

Skrevet

Ja, jeg vet jeg kan kjøpe den fra utlandet. Har funnet den masse steder sånn sett. Strawberrynet var okey fordi det gir tilbake tollpenger. Toll er noe herk. Har hørt rykter på om at det er egen takst for parfyme o.l. Er det korrekt?

Skrevet

Ja, jeg vet jeg kan kjøpe den fra utlandet. Har funnet den masse steder sånn sett. Strawberrynet var okey fordi det gir tilbake tollpenger. Toll er noe herk. Har hørt rykter på om at det er egen takst for parfyme o.l. Er det korrekt?

Har aldri hørt at det er egen takst. Denne kommer under tollgrensen også, så da skal det ikke være noe problem.

Skrevet

Har aldri hørt at det er egen takst. Denne kommer under tollgrensen også, så da skal det ikke være noe problem.

hm...... hvor mye er det i den, i ml? er ikke så flink på tall.

Skrevet

kan dette stemme?

3.3 US fluid ounces = 97.592648 ml

på den jeg har nå står det 1.7 fl. oz...da står fl kanskje bare for fluid?

Skrevet

hm...... hvor mye er det i den, i ml? er ikke så flink på tall.

100ml er det i denne flasken.

Skrevet

kan dette stemme?

3.3 US fluid ounces = 97.592648 ml

på den jeg har nå står det 1.7 fl. oz...da står fl kanskje bare for fluid?

Den er jeg litt usikker på.

Skrevet

100ml er det i denne flasken.

ahkei. skal tenke litt på det. ble ca 294 med frakt.

candyqueen_83
Skrevet

ahkei. skal tenke litt på det. ble ca 294 med frakt.

Det er jo billig for 100 ml parfyme :o)

Hva lukter den? Aldri hørt om den før.

Skrevet

Det er jo billig for 100 ml parfyme :o)

Hva lukter den? Aldri hørt om den før.

JA, hva lukter den.... Den er veldig god, rund og fruktig. Jeg har prøvd å finne noe som ligner her til lands, og småsniffet på minst 100 forskjellige parfymer. Fant ikke en eneste som lignet. Jeg har fått høre at den er orientalsk/blomsteraktig/eksotisk.

Sjekk denne linken: http://www.beautybuzz.com/scent.asp?page=petals16

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...