Moraki Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Dere som skal gi gave til deres kjære på onsdag, hva skal dere kjøpe? 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg var så genial at jeg gav biletter til en forestilling 15. februar til julegave, sammen med romantisk middag osv. Og nå føles det veldig ut som om dette er en slags valentinesfeiring vi skal på, så det føles overflødig med gaver =) (Fysiske gaver på sånne dager er jeg egentlig imot uansett da) 0 Siter
Moraki Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Jeg var så genial at jeg gav biletter til en forestilling 15. februar til julegave, sammen med romantisk middag osv. Og nå føles det veldig ut som om dette er en slags valentinesfeiring vi skal på, så det føles overflødig med gaver =) (Fysiske gaver på sånne dager er jeg egentlig imot uansett da) Gaver må man ha :-) Gleder meg! 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg vet dessverre ikke enda, så jeg skal følge med på tråden her. Har tenkt litt på følgende: -solbriller -klokke - en dyr vin Men er fremdeles i tenkeboksen, så håper noen har en knall ide`, jeg trenger en. Vennlig hilsen 0 Siter
Lucretia Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Har ikke tenkt å kjøpe valentine's gave. Nå har jo min kjære samboer bursdag på akkurat denne dagen, så gaver blir det likevel Og kake! 0 Siter
Speak Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Et kort hvor jeg skriver: Hyggelige år vi hadde sammen. Nå flytter jeg. *sarkastisk latter* Forholdet fungerer kanskje ikke helt topp akkurat nå..... 0 Siter
Moraki Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Har ikke tenkt å kjøpe valentine's gave. Nå har jo min kjære samboer bursdag på akkurat denne dagen, så gaver blir det likevel Og kake! Jeg skal kjøpe masse masse gaver :-) I morgen skal jeg gå amok på senteret :-) 0 Siter
willow Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har kjøpt en boks med sjokolade. Boksen er i mykt, glinset tøy og er formet som lepper. Tøyet er seff rødt. Tenker å legge det i jobb-veska hans før han stikker på jobb. Så har han noe godis mens han er på kontoret 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har kjøpt en boks med sjokolade. Boksen er i mykt, glinset tøy og er formet som lepper. Tøyet er seff rødt. Tenker å legge det i jobb-veska hans før han stikker på jobb. Så har han noe godis mens han er på kontoret Hvor har du kjøpt den? 0 Siter
willow Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvor har du kjøpt den? På Byporten, i en bitteliten sjappe som spesialiserer seg på kaffe og "kopper". Den sto i en hylle rett ved inngangen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.