Gå til innhold

Valentine's Day... gaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som skal gi gave til deres kjære på onsdag, hva skal dere kjøpe?

Skrevet

Jeg var så genial at jeg gav biletter til en forestilling 15. februar til julegave, sammen med romantisk middag osv. Og nå føles det veldig ut som om dette er en slags valentinesfeiring vi skal på, så det føles overflødig med gaver =)

(Fysiske gaver på sånne dager er jeg egentlig imot uansett da)

Skrevet

Jeg var så genial at jeg gav biletter til en forestilling 15. februar til julegave, sammen med romantisk middag osv. Og nå føles det veldig ut som om dette er en slags valentinesfeiring vi skal på, så det føles overflødig med gaver =)

(Fysiske gaver på sånne dager er jeg egentlig imot uansett da)

Gaver må man ha :-) Gleder meg!

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg vet dessverre ikke enda, så jeg skal følge med på tråden her.

Har tenkt litt på følgende:

-solbriller

-klokke

- en dyr vin

Men er fremdeles i tenkeboksen, så håper noen har en knall ide`, jeg trenger en.

Vennlig hilsen

Skrevet

Har ikke tenkt å kjøpe valentine's gave. Nå har jo min kjære samboer bursdag på akkurat denne dagen, så gaver blir det likevel :) Og kake!

Skrevet

Et kort hvor jeg skriver: Hyggelige år vi hadde sammen. Nå flytter jeg.

*sarkastisk latter*

Forholdet fungerer kanskje ikke helt topp akkurat nå.....

Skrevet

Har ikke tenkt å kjøpe valentine's gave. Nå har jo min kjære samboer bursdag på akkurat denne dagen, så gaver blir det likevel :) Og kake!

Jeg skal kjøpe masse masse gaver :-) I morgen skal jeg gå amok på senteret :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt en boks med sjokolade. Boksen er i mykt, glinset tøy og er formet som lepper. Tøyet er seff rødt. Tenker å legge det i jobb-veska hans før han stikker på jobb. Så har han noe godis mens han er på kontoret :)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har kjøpt en boks med sjokolade. Boksen er i mykt, glinset tøy og er formet som lepper. Tøyet er seff rødt. Tenker å legge det i jobb-veska hans før han stikker på jobb. Så har han noe godis mens han er på kontoret :)

Hvor har du kjøpt den?

Skrevet

Hvor har du kjøpt den?

På Byporten, i en bitteliten sjappe som spesialiserer seg på kaffe og "kopper". Den sto i en hylle rett ved inngangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...