Gjest Bidragsmottaker1 Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Bidragspliktig er under gjeldsordning, men har nå full jobb og tjener "normalt", men er fremdeles under gjeldsordningen. Vil dette være grunnlag for å søke om økning av barnebidraget som til nå har vært minstesats(forskudd)? 0 Siter
Sofline Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Det kan i hvert fall ikke skade. Men jeg tror du får flere svar om du legger innlegget ut på åpent forum eller foreldre-småbarn. 0 Siter
Gjest Bidragsmottaker1 Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Det kan i hvert fall ikke skade. Men jeg tror du får flere svar om du legger innlegget ut på åpent forum eller foreldre-småbarn. Ok, da har jeg lagt det ut på åpent forum også.. 0 Siter
Sofline Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Ok, da har jeg lagt det ut på åpent forum også.. :-) 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Mener å ha hørt at gjeldsordning går ut på at man sitter igjen med et visst minimums beløp hver måned etter at gjelden er betalt, og om det stemmer er det nok lite håp om å få mer. Men det er jo lov å prøve? Tror det er maks 5 år man kan ha gjeldordning om gangen, om det er via gjeldsrådgiver i kommunen ihvertfall? Nå vet jo ikke jeg hvor lenge eksen din har holdt på med dette her, men da vet vel du sånn ca når han blir "ferdig" isåfall? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.