Gå til innhold

Andre episode av Torpedo

Anbefalte innlegg

Gjest Grenchen
Skrevet

Jeg ser tredje episode av Torpedo går førstkommende søndag, men jeg fikk ikke med meg den andre episoden. Gikk den i går? Hvor kan jeg se den igjen?

Gjest Aviaana
Skrevet

så litt på den i går, men irriterte meg over mumlingen hans. I andre filmer har jeg ikke hatt noen problemer med å forstå han, men her... Jeg ga opp, og svitsjet over til en annen kanal.

Gjest Grenchen
Skrevet

så litt på den i går, men irriterte meg over mumlingen hans. I andre filmer har jeg ikke hatt noen problemer med å forstå han, men her... Jeg ga opp, og svitsjet over til en annen kanal.

Ok, men det jeg spør om er hvor jeg eventuelt kan se episoden. Hvorfor er NRK nett TV gratis mens TV2s ikke er det?

Skrevet

Du gikk ikke glipp av noe vesentlig. Kjekke Langhelle gikk stort sett berserk overalt, slo ned alle han kom over.

Gjest Grenchen
Skrevet

Du gikk ikke glipp av noe vesentlig. Kjekke Langhelle gikk stort sett berserk overalt, slo ned alle han kom over.

Jeg spurte ikke om _det_!

Skrevet

Jeg spurte ikke om _det_!

Jeg så det, men jeg forbeholder meg retten til å si det likevel.

Gjest Elextra
Skrevet

Ok, men det jeg spør om er hvor jeg eventuelt kan se episoden. Hvorfor er NRK nett TV gratis mens TV2s ikke er det?

Kanskje fordi TV2 er en kommersiell kanal?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...