Gjest Grenchen Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg ser tredje episode av Torpedo går førstkommende søndag, men jeg fikk ikke med meg den andre episoden. Gikk den i går? Hvor kan jeg se den igjen? 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 så litt på den i går, men irriterte meg over mumlingen hans. I andre filmer har jeg ikke hatt noen problemer med å forstå han, men her... Jeg ga opp, og svitsjet over til en annen kanal. 0 Siter
Gjest Grenchen Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 så litt på den i går, men irriterte meg over mumlingen hans. I andre filmer har jeg ikke hatt noen problemer med å forstå han, men her... Jeg ga opp, og svitsjet over til en annen kanal. Ok, men det jeg spør om er hvor jeg eventuelt kan se episoden. Hvorfor er NRK nett TV gratis mens TV2s ikke er det? 0 Siter
Babette Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Du gikk ikke glipp av noe vesentlig. Kjekke Langhelle gikk stort sett berserk overalt, slo ned alle han kom over. 0 Siter
Gjest Grenchen Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Du gikk ikke glipp av noe vesentlig. Kjekke Langhelle gikk stort sett berserk overalt, slo ned alle han kom over. Jeg spurte ikke om _det_! 0 Siter
Babette Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg spurte ikke om _det_! Jeg så det, men jeg forbeholder meg retten til å si det likevel. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Ok, men det jeg spør om er hvor jeg eventuelt kan se episoden. Hvorfor er NRK nett TV gratis mens TV2s ikke er det? Kanskje fordi TV2 er en kommersiell kanal? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.