morsan Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 *ser nedover tråden* Stakkars Princess da... *ler litt* Det blir vel siste gang du spør om råd ang sko her... Jeg ville def brukt dem til jeans. ..med kraftig sleng, da? ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Gudbedre, det der er de jævligste skoene jeg har sett! Det eneste jeg ville hatt på meg til slike må være fotposer... http://www.magasinet.no/nettside/resampler.asp?type=render&session=&src=27 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Gudbedre, det der er de jævligste skoene jeg har sett! Det eneste jeg ville hatt på meg til slike må være fotposer... http://www.magasinet.no/nettside/resampler.asp?type=render&session=&src=27 Ånei, jeg har sett jævligere sko enn det. I fjor var det noen høyhælte boblestøvletter på den siden! Men jeg syntes de skoene jeg linket til var fine, så! 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Gudbedre, det der er de jævligste skoene jeg har sett! Det eneste jeg ville hatt på meg til slike må være fotposer... http://www.magasinet.no/nettside/resampler.asp?type=render&session=&src=27 Nå trodde jeg du skulle legge ut bilde av slike blå poser man har på føttene når man henter i barnehagen! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Nå trodde jeg du skulle legge ut bilde av slike blå poser man har på føttene når man henter i barnehagen! ;-) *Hehe* Det er skotrekk eller "blåfota" det. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 ..med kraftig sleng, da? ;-) Nei, men jeg ville hatt tettsittende jeans som dekket akkurat den øverste delen av skoen - den med "Norgesflagg" flappen For uten den flappen, var de utrolig lekre. 0 Siter
Moraki Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Nei, men jeg ville hatt tettsittende jeans som dekket akkurat den øverste delen av skoen - den med "Norgesflagg" flappen For uten den flappen, var de utrolig lekre. Kanskje ikke _utrolig_ lekre.. LOL 0 Siter
Klara Q Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Takk for linken! Her skal jeg handle sko, kjenner jeg. Ville valgt jeans til det paret, forresten, hypotetisk sett. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Kanskje ikke _utrolig_ lekre.. LOL Som sagt uten flappen, så var mønsteret og utformingen på skoene utrolig lekker jo.... Litt sånn asiatisk inspirert syntes jeg Men såklart, uten "Norgesflagg" flappen. 0 Siter
Moraki Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Som sagt uten flappen, så var mønsteret og utformingen på skoene utrolig lekker jo.... Litt sånn asiatisk inspirert syntes jeg Men såklart, uten "Norgesflagg" flappen. Njaaaaaa...hehehe 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 *Hehe* Det er skotrekk eller "blåfota" det. Etter pittelitt prøving og feiling fant jeg dem under "skobeskytter" på google, enskjønt jeg skulle tro at "gulvbeskytter" hadde vært med dekkende;-) http://www.rogaland-jernvare.no/produktbilder/20040603073928/th3230035.JPG 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Nå trodde jeg du skulle legge ut bilde av slike blå poser man har på føttene når man henter i barnehagen! ;-) Haha. Sånne bruker vi i hjemmesykepleien. Jeg glemte å ta de av meg etter å ha vært hos en bruker, så jeg sykla like godt rundt på Majorstua med dem på. Litt flaut når jeg merket det 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hvis jeg var såå modig å gå med de skoene så hadde det norske flagg vært pent til. I hånden Jeg misunner folk som våger å være litt mer synlig enn gjennomsnittet 0 Siter
scara Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hei! Jeg syns skoene var herslig stilige jeg ;-) Bruk sånne skinny jeans med leggvarmere - det hadde kanskje vært litt tøft...? 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Haha. Sånne bruker vi i hjemmesykepleien. Jeg glemte å ta de av meg etter å ha vært hos en bruker, så jeg sykla like godt rundt på Majorstua med dem på. Litt flaut når jeg merket det Min personlige rekord på vei hjem fra barnehagen er ca 200 meter! ;-) 0 Siter
kristinek Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Ville bare si at jeg har disse skoene! De er dødskule, ikke bry deg om hva de andre sier!!! Hilsen en annen med skodilla 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Ville bare si at jeg har disse skoene! De er dødskule, ikke bry deg om hva de andre sier!!! Hilsen en annen med skodilla uff, eg kunne aldri tenkt meg sånne sko :-( Bra me er ulike alle folk :-D 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeans - og en topp som tar opp en farge i skoen. Eller olaskjørt og samme type topp.... 0 Siter
Sofline Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Gudbedre, det der er de jævligste skoene jeg har sett! Det eneste jeg ville hatt på meg til slike må være fotposer... http://www.magasinet.no/nettside/resampler.asp?type=render&session=&src=27 *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.