Sofline Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hvis jeg skulle brukt dem (og fremhevet dem), så måtte det blitt olabukser som er tettsittende ved anklene. Kanskje blyantskjørt. 0 Siter
Sofline Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hvis jeg skulle brukt dem (og fremhevet dem), så måtte det blitt olabukser som er tettsittende ved anklene. Kanskje blyantskjørt. Hmm... Det heter kanskje også pencilskjørt på norsk... 0 Siter
Sofline Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Den tråden her om dagen hvor det blant annet ble spurt om morsomste tråd på dol. Nå har jeg svaret: Det blir denne. Jeg ler så jeg griner av kommentarene nedover i denne tråden. :-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Laaange bukser som subber i bakken:-) 0 Siter
Gjest Forslag50 Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg foreslår at prinsessen stiller splitter naken i di skoene, for å fremheve dem ytterligere! ;p) All stæsj tar bort fokusen. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Heh, for et gjeng. Men jeg ville absolutt hatt trange, smale, sorte jeans til. :-) Og en sort, rød, blå eller hvit overdel til. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ville bare si at jeg har disse skoene! De er dødskule, ikke bry deg om hva de andre sier!!! Hilsen en annen med skodilla Har også konstant skodilla, men ville ikke reflektert over disse, nei. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Heh, for et gjeng. Men jeg ville absolutt hatt trange, smale, sorte jeans til. :-) Og en sort, rød, blå eller hvit overdel til. :-) Takk, det hørtes tøft ut! Tror jeg står over smale jeans, da blir jeg seende ut som en softis, tror jeg. Hehe. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Smale jeans funker fint. Jeg kler -ikke- smale jeans. Blir vel like fint med litt videre jeans? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg foreslår at prinsessen stiller splitter naken i di skoene, for å fremheve dem ytterligere! ;p) All stæsj tar bort fokusen. Ja, da får jeg i det minste oppmerksomhet! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Den tråden her om dagen hvor det blant annet ble spurt om morsomste tråd på dol. Nå har jeg svaret: Det blir denne. Jeg ler så jeg griner av kommentarene nedover i denne tråden. :-) Haha, ler vel sikkert enda mer når jeg kommer med skoa da. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvis jeg skulle brukt dem (og fremhevet dem), så måtte det blitt olabukser som er tettsittende ved anklene. Kanskje blyantskjørt. Går nok helst for skjørt, for jeg kler -ikke- smale jeans. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Går nok helst for skjørt, for jeg kler -ikke- smale jeans. Ikke jeg heller. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeans - og en topp som tar opp en farge i skoen. Eller olaskjørt og samme type topp.... Tøft, flott forslag. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ikke jeg heller. :-) Hadde jeg gått med det, så hadde iallfall folk virkelig fått noe å le av! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ville bare si at jeg har disse skoene! De er dødskule, ikke bry deg om hva de andre sier!!! Hilsen en annen med skodilla *high five* Det er bra smaken er forskjellig, da. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Haha, ler vel sikkert enda mer når jeg kommer med skoa da. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hadde jeg gått med det, så hadde iallfall folk virkelig fått noe å le av! Hehe... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.