Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hei! Jeg syns skoene var herslig stilige jeg ;-) Bruk sånne skinny jeans med leggvarmere - det hadde kanskje vært litt tøft...? Herslig stilige? Styggpene, mener du? Smale jeans er dessverre et ikke-plagg for meg, men jeg kan godt bruke dem til litt videre jeans. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvis jeg var såå modig å gå med de skoene så hadde det norske flagg vært pent til. I hånden Jeg misunner folk som våger å være litt mer synlig enn gjennomsnittet Jeg liker ikke å skille meg så mye ut, men på skofronten kan jeg være ganske dristig. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Takk for linken! Her skal jeg handle sko, kjenner jeg. Ville valgt jeans til det paret, forresten, hypotetisk sett. Har kjøpt mange sko på den siden, det er farlig å klikke seg inn der. 0 Siter
bouenas Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Litt á la cowgirl; jeans, hvitt belte, hvit skinnvest og hvit cowboyhatt ;o) iiiiha! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Litt á la cowgirl; jeans, hvitt belte, hvit skinnvest og hvit cowboyhatt ;o) iiiiha! Lækkert! 0 Siter
scara Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Herslig stilige? Styggpene, mener du? Smale jeans er dessverre et ikke-plagg for meg, men jeg kan godt bruke dem til litt videre jeans. Ja, akkurat det mener jeg :-) Et uttrykk brukt der jeg kommer fra - skoene er så stygge at de er stilige ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Har kjøpt mange sko på den siden, det er farlig å klikke seg inn der. Passer skoene alltid når du kjøper dem over internett? Når jeg er i skobutikken må jeg ofte prøve ti par sko før jeg finner et par som passer til føttene mine. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Tøft, flott forslag. Ser du har fått mye pepper, men jeg synes de var litt kule, jeg Og f.eks når det blir varmere, så du kan ha kort olaskjørt og en kul topp uten å måtte ha på deg så mye mer, så er de kule. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ser du har fått mye pepper, men jeg synes de var litt kule, jeg Og f.eks når det blir varmere, så du kan ha kort olaskjørt og en kul topp uten å måtte ha på deg så mye mer, så er de kule. Æsj, de var utsolgte fra butikken. Jaja, da slipper jeg å gjøre meg til latter for halve DOL. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Passer skoene alltid når du kjøper dem over internett? Når jeg er i skobutikken må jeg ofte prøve ti par sko før jeg finner et par som passer til føttene mine. Nei, har hatt noen bomkjøp, men som hvis jeg har et par sko i samme merke fra før (som jeg ofte har ), vet jeg sånn ca hvilken str jeg trenger. 0 Siter
kristinek Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Æsj, de var utsolgte fra butikken. Jaja, da slipper jeg å gjøre meg til latter for halve DOL. Hvilken str bruker du? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvilken str bruker du? 38 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.