Gå til innhold

FU: Hva gjør dere sammen om kveldene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva finner dere egentlig på, du og partneren din når begge har kommet hjem fra jobb og ungene er i seng?

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Patsi

9

• Mrs. Wallace

4

• Lillemus

3

• Sofline

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest hemmelig signatur
Skrevet

Jeg er i stua mens han sitter på et annet rom foran pc'en. Av og til ser vi noe sammen i stua, men det er sjelden han setter seg ned for å prate. Av og til prøver jeg å få ham med på sex uten hell. Så vi gjør lite sammen.

Skrevet

Vi ser på TV, leser, prater sammen, tar av og til et glass rødvin, legger planer.

Gjest Flystripa
Skrevet

Vi gjør unna husarbeid, bretter klær etc

Og koser. Sitter ofte i sofa'n sammen. Klø hverandre på ryggen og hodebunnsmassasje er nyyydelig f.eks. Prater, planlegger nye ting, surfer litt på pc'n, ser film noen ganger.

Skrevet

Jeg er i stua mens han sitter på et annet rom foran pc'en. Av og til ser vi noe sammen i stua, men det er sjelden han setter seg ned for å prate. Av og til prøver jeg å få ham med på sex uten hell. Så vi gjør lite sammen.

Høres litt ut som oss. Derfor prøver vi å få litt inspirasjon til nye ting vi kan finne på...

Skrevet

Vi gjør unna husarbeid, bretter klær etc

Og koser. Sitter ofte i sofa'n sammen. Klø hverandre på ryggen og hodebunnsmassasje er nyyydelig f.eks. Prater, planlegger nye ting, surfer litt på pc'n, ser film noen ganger.

Høres trivelig ut :)

Skrevet

Vi ser på TV, leser, prater sammen, tar av og til et glass rødvin, legger planer.

Leser dere sammen eller hver for dere?

Gjest hemmelig signatur
Skrevet

Høres litt ut som oss. Derfor prøver vi å få litt inspirasjon til nye ting vi kan finne på...

Jeg synes vi kan ha barnevakt av og til og gå en tur sammen.

Jeg vil at vi av og til sitter ned og prater (uten tv'en på).

Jeg vil ha sex av og til.

Vi kan ha venner på besøk.

Lage mat sammen?

Gjest Flystripa
Skrevet

Høres trivelig ut :)

Brettspill kan være morsomt. Vi fikk Mastermind i julegave, og det slo an!

Felles bad, dusj og kos er herlig :D

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, si det?

Det går jo en del tid til rydding og klær. Ofte jobber en av oss litt, alterntativt begge. Vi ser ikke mye TV, men litt nyheter og gjerne en film sammen.

Sitter en del sammen og leser aviser eller bøker og småprater.

Har ikke akkurat fritidsproblemer :-). Snarere det motsatte :/

Skrevet

Vi sitter i hver vår sofa med hver vår laptop på fanget... Kan igrunn ikke komme på noe annet vi gjør. Litt sex da.

Skrevet

Brettspill kan være morsomt. Vi fikk Mastermind i julegave, og det slo an!

Felles bad, dusj og kos er herlig :D

Vi har litt "brukt opp" det å spille brettspill... Det har liksom vært det eneste vi har klart å komme på å gjøre sammen...

Men felles bad og dusj er bra!

Skrevet

Vi sitter i hver vår sofa med hver vår laptop på fanget... Kan igrunn ikke komme på noe annet vi gjør. Litt sex da.

Der har du oss. Men jeg skal vel ikke skryte på meg det der med sexen.

Skrevet

Leser dere sammen eller hver for dere?

Leser sammen? Altså i samme bok/blad? Er det noen som gjør det?

Skrevet

Ja, si det?

Det går jo en del tid til rydding og klær. Ofte jobber en av oss litt, alterntativt begge. Vi ser ikke mye TV, men litt nyheter og gjerne en film sammen.

Sitter en del sammen og leser aviser eller bøker og småprater.

Har ikke akkurat fritidsproblemer :-). Snarere det motsatte :/

Kveldene våre sammen er heller ikke så lange, men det blir så kjedelig når vi aldri klarer å bruke den tiden til noe koselig!

Ofte sitter jeg ved Pcen, og han i telefonen...

Gjest kjenner flere
Skrevet

Leser sammen? Altså i samme bok/blad? Er det noen som gjør det?

jeg kjenner flere par som leser for hverandre. Vi gjør ikke det (bortsett fra noen linjer her og der hvis noe er morsomt / interessant i en bok / artkkel)

Skrevet

Ikke så mye egentlig. Ser film eller tv, litt artig å se tv da vi, når det passer, ser f.eks. Farmen (han er mye ivrigere på det enn meg!) eller andre som f.eks. Internatet eller Slankekolonien. Artig å kommentere, særlig når det gjelder uoppdragne ungdommer eller unger. :o)

Vi koser litt mens vi ser film/tv da og småprater også. Sist vi så film begynte vi å prate om ett eller annet og fikk ikke med oss begynnelsen av filmen. :o)

Om sommeren prøver vi å være ute da, gå tur, dra på båttur og sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...