Gå til innhold

FU: Hva gjør dere sammen om kveldene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brettspill kan være morsomt. Vi fikk Mastermind i julegave, og det slo an!

Felles bad, dusj og kos er herlig :D

Høh. Hva gjør man da når dusjhjørnet er aaalt for lite for to (knapt for en synes jeg!) og badekaret står så idiotisk plassert under skråtaket at det faen ikke er plass til to der heller. :o(

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Patsi

9

• Mrs. Wallace

4

• Lillemus

3

• Sofline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ehm, vi finner ikke på så mye egentlig, for vi pleier begge å være temmelig skutt og trøtt.

Det blir tv på han og pc på meg.

Men vi prater jo sammen, lager middag osv.

Men noe mer enn det på vanlige hverdager blir det sjelden, det er vi for trøtt til.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Høh. Hva gjør man da når dusjhjørnet er aaalt for lite for to (knapt for en synes jeg!) og badekaret står så idiotisk plassert under skråtaket at det faen ikke er plass til to der heller. :o(

Sett på vannsprederen ute og løp gjennom den! :D

Skrevet

Leser sammen? Altså i samme bok/blad? Er det noen som gjør det?

Hehe, det skal du ikke se bort ifra... Men jeg spurte jo hva dere gjorde _sammen_, så jeg kunne jo ikke vite... :)

Dessuten går det jo an å lese _for_ hverandre...

Skrevet

Og det spør du dolerne om????

Hehe, muligens et paradoks ja...

Gjest Flystripa
Skrevet

Duh - hva med en villa m/stooooooort bad i landlige omgivelser på di side av byen/i skaukanten, med gårdplass og uthus og plass til hester og dere to kaninene og ungene og alt røkkelet du måtte ønske...?!

*hehe* Det var _saker_ tenker jeg ;o)

Gjest Flystripa
Skrevet

*hyyyle* Ditt forslag var best!

Gjest Flystripa
Skrevet

Og det spør du dolerne om????

Du, jeg er her fordi jeg er hjemme uten mannen, altså... *ble plutselig litt blyg*

Skrevet

jeg kjenner flere par som leser for hverandre. Vi gjør ikke det (bortsett fra noen linjer her og der hvis noe er morsomt / interessant i en bok / artkkel)

Hm, kunne ikke tenke meg det, nei. Men å lese høyt gode sitater og avsnitt man kommer over, praktiseres flittig her i heimen.

Skrevet

Hehe, det skal du ikke se bort ifra... Men jeg spurte jo hva dere gjorde _sammen_, så jeg kunne jo ikke vite... :)

Dessuten går det jo an å lese _for_ hverandre...

Hehe, ser liksom for meg at vi deler bok på pulten, som på skolen...

Neida, vi leser i hver vår bok eller avis. Og så hender det rett som det er at vi må lese gode sitater eller treffende beskrivelser høyt for hverandre.

Skrevet

Vannet i stallen der vannslangen er er skrudd av om vinteren. ;o) Ellers er vi høyst troende til å gjøre det om sommeren!

Skrevet

Jeg sier som flisa. Unger i seng? Ha ha, det var den gangen ungene var små det at vi fikk kveldene for oss selv. Nå sitter de gjerne med lekser til midnatt. Ihvertfall hun eldste. Skremmende og se hvor mye lekser en tiende-klassing har. Skjønner ikke at hun overlever jeg.

Gruer med til 8-ende klassingen begynner i tiende. Jeg skjønner ikke hvordan det skal gå.

Skrevet

Vel, minsten er i seng halv ni, eldste halv elleve. Min mann går gjerne å legger seg i ni-ti tida han. Så må jeg innom dol før natta ;) Noen kvelder ser vi tv sammen, prater, har besøk mm.

Skrevet

Vi gjør unna husarbeid, bretter klær etc

Og koser. Sitter ofte i sofa'n sammen. Klø hverandre på ryggen og hodebunnsmassasje er nyyydelig f.eks. Prater, planlegger nye ting, surfer litt på pc'n, ser film noen ganger.

Det hørtes skikkelig koselig ut! Heldig du! :)

Skrevet

Doler... :-)

Nei, jeg doler som oftest bare når jeg er alene, men det er jo ofte. Unger hva vi ikke. Det blir mest TV eller snakking, noen ganger et spill.

Skrevet

Doler... :-)

Nei, jeg doler som oftest bare når jeg er alene, men det er jo ofte. Unger hva vi ikke. Det blir mest TV eller snakking, noen ganger et spill.

Og godterispising....

For som samboeren sier: "Vi krangler ikke når vi spiser godteri." :-)

Skrevet

Leser sammen? Altså i samme bok/blad? Er det noen som gjør det?

Vi leser Donald sammen. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...