Gjest Aviaana Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er idealist! http://keirsey.com/norweg.html 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Det var da veldig mye så og si de samme spørsmålene? Jeg ble Guardian SJ og Protector, hva nå det betyr. Var litt av en gjeng jeg havnet sammen med gitt... 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Det var da veldig mye så og si de samme spørsmålene? Jeg ble Guardian SJ og Protector, hva nå det betyr. Var litt av en gjeng jeg havnet sammen med gitt... Your Temperament is Guardian : SJ Your variant temperament is Protector : ISFJ 0 Siter
Moraki Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Your Temperament is Idealist. Your variant temperament is Healer. 0 Siter
org Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Det var da veldig mye så og si de samme spørsmålene? Jeg ble Guardian SJ og Protector, hva nå det betyr. Var litt av en gjeng jeg havnet sammen med gitt... Samme gjeng som meg... 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Your Temperament is Rational : NT Your variant temperament is Mastermind : INTJ Det sier meg ikke så allverdens mye, men. 0 Siter
tula Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Det var da veldig mye så og si de samme spørsmålene? Jeg ble Guardian SJ og Protector, hva nå det betyr. Var litt av en gjeng jeg havnet sammen med gitt... Da er vi i samme gjeng;) 0 Siter
birdie Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Your Temperament is Artisan SP, your variant temperament is Performer ESFP Selv om jeg nok er kreativ og en smule ukonvensjonell, stemmer ikke dette så fryktelig godt - jeg fikk Idealist/Healer en gang tidligere og kjente meg mer igjen i beskrivelsene på det. Jeg er ingen underholder, trives for dårlig i søkelyset for det. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg liker ikke sånne tester hvor man bare får to svaralternativer. Som oftest synes jeg begge svaralternativer passer like godt, og da blir det jo hipp som happ hva resultatet blir. Kompleks, jeg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.