Gå til innhold

Tone Aaberge i reklame for Lerum saft...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh, hvorfor er Tone Damli Aaberge med i reklame for Lerum frukt og bær-saft uten tilsatt sukker??

Har ikke hun andre ting å drive med, som sang og dans mener jeg?

Fortsetter under...

Skrevet

Er vel sikkert fordi de begge er fra Sogndal

Jeg er ikke fra Sogndal jeg da. Men jeg har sett den reklamen flere ganger nå. Først trodde jeg det bare var tilfeldig at stemmen var så lik, men nå så jeg den tydelig. Det er henne, de viser henne et kort øyeblikk med saftflaska også.

Skrevet

Aldri sett en kjendis i reklame før?

Eh jo, men det er ganske rart at hun av alle er med i en saftreklame. Trodde hun hadde veldig høye tanker om seg selv, og derfor ville valgt noe mer hipt.

Annonse

Skrevet

Eh jo, men det er ganske rart at hun av alle er med i en saftreklame. Trodde hun hadde veldig høye tanker om seg selv, og derfor ville valgt noe mer hipt.

Hun er nok mer jordnær enn du trodde, da.

Skrevet

Hun er nok mer jordnær enn du trodde, da.

Å, så dyp du er.

Skrevet

Jeg er ikke fra Sogndal jeg da. Men jeg har sett den reklamen flere ganger nå. Først trodde jeg det bare var tilfeldig at stemmen var så lik, men nå så jeg den tydelig. Det er henne, de viser henne et kort øyeblikk med saftflaska også.

Hun tenkte nok på Tone og safta.

Begge er fra Sogndal, og siden Tone nå er "forholdsvis" kjent, så er det kanskje et smartere trekk å bruke henne i stedet for Eirik Bakke, eller i verste fall en i slekta Flo (selv om de strengt tatt ikke er fra Sogndal opprinnelig).

Skrevet

Hun tenkte nok på Tone og safta.

Begge er fra Sogndal, og siden Tone nå er "forholdsvis" kjent, så er det kanskje et smartere trekk å bruke henne i stedet for Eirik Bakke, eller i verste fall en i slekta Flo (selv om de strengt tatt ikke er fra Sogndal opprinnelig).

Åja, sånn ja. Visste ikke at safta var derfra, men det er jo logisk å bruke henne dersom begge deler er fra Sogndal :-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Penger i saft, og saft i penger. Penger er saftig. Alle trenger saft. Og penger. Også Tone. Særlig Tone vil jeg si. Hun har kostbare uvaner.

Skrevet

Å, så dyp du er.

Ah, ja det sier de alle sammen. ;-)

Skrevet

Penger i saft, og saft i penger. Penger er saftig. Alle trenger saft. Og penger. Også Tone. Særlig Tone vil jeg si. Hun har kostbare uvaner.

Drikker hun så mye saft?

Annonse

Gjest fysj så anonymt idag!
Skrevet

Tone kommer fra Sogndal, hvor Lerum saft-fabrikk ligger. Derfor har de henne i denne reklamen.

Ekkel jente spør du meg... fjasete falsk latter, og hun er ikke noe fjong akkurat... ser nesten ut som hun har skallfasetter hun også! Hun burde vært søsteren til Pia Haraldsen!

Skrevet

Hvorfor er Moraki så opphengt i kvinnelige kjendiser? Det lurer jeg på:-)

Skrevet

Hvorfor er Moraki så opphengt i kvinnelige kjendiser? Det lurer jeg på:-)

Jeg er opphengt i alt jeg.

Gjest Flystripa
Skrevet

Drikker hun så mye saft?

Kanskje hun får deg og meg og alle de andre til å kjøpe saft? Appelsinsaft er godt!

Gjest lumelia
Skrevet

Fordi safta produseres i Tones hjembygd Sogndal.

liker ikke ho jeg..men har jo heller ikke møtt ho:-)

Gjest milliee
Skrevet

fordi safta er sunnere og hun kun vill opptre i reklamer for sunne ting. Derfor sa hun ja til mcdonaldsreklamen fordi det var når de tok med salat-alternativer

og safta har sikkert mindre sukker eller noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...