Moraki Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Eh, hvorfor er Tone Damli Aaberge med i reklame for Lerum frukt og bær-saft uten tilsatt sukker?? Har ikke hun andre ting å drive med, som sang og dans mener jeg? 0 Siter
Lula Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Er vel sikkert fordi de begge er fra Sogndal 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Kanskje hun tjener penger på det? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Aldri sett en kjendis i reklame før? 0 Siter
Moraki Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Er vel sikkert fordi de begge er fra Sogndal Jeg er ikke fra Sogndal jeg da. Men jeg har sett den reklamen flere ganger nå. Først trodde jeg det bare var tilfeldig at stemmen var så lik, men nå så jeg den tydelig. Det er henne, de viser henne et kort øyeblikk med saftflaska også. 0 Siter
Moraki Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Aldri sett en kjendis i reklame før? Eh jo, men det er ganske rart at hun av alle er med i en saftreklame. Trodde hun hadde veldig høye tanker om seg selv, og derfor ville valgt noe mer hipt. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Eh jo, men det er ganske rart at hun av alle er med i en saftreklame. Trodde hun hadde veldig høye tanker om seg selv, og derfor ville valgt noe mer hipt. Hun er nok mer jordnær enn du trodde, da. 0 Siter
Moraki Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Hun er nok mer jordnær enn du trodde, da. Å, så dyp du er. 0 Siter
fugazi Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er ikke fra Sogndal jeg da. Men jeg har sett den reklamen flere ganger nå. Først trodde jeg det bare var tilfeldig at stemmen var så lik, men nå så jeg den tydelig. Det er henne, de viser henne et kort øyeblikk med saftflaska også. Hun tenkte nok på Tone og safta. Begge er fra Sogndal, og siden Tone nå er "forholdsvis" kjent, så er det kanskje et smartere trekk å bruke henne i stedet for Eirik Bakke, eller i verste fall en i slekta Flo (selv om de strengt tatt ikke er fra Sogndal opprinnelig). 0 Siter
Moraki Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Hun tenkte nok på Tone og safta. Begge er fra Sogndal, og siden Tone nå er "forholdsvis" kjent, så er det kanskje et smartere trekk å bruke henne i stedet for Eirik Bakke, eller i verste fall en i slekta Flo (selv om de strengt tatt ikke er fra Sogndal opprinnelig). Åja, sånn ja. Visste ikke at safta var derfra, men det er jo logisk å bruke henne dersom begge deler er fra Sogndal :-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Penger i saft, og saft i penger. Penger er saftig. Alle trenger saft. Og penger. Også Tone. Særlig Tone vil jeg si. Hun har kostbare uvaner. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Å, så dyp du er. Ah, ja det sier de alle sammen. ;-) 0 Siter
Moraki Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Penger i saft, og saft i penger. Penger er saftig. Alle trenger saft. Og penger. Også Tone. Særlig Tone vil jeg si. Hun har kostbare uvaner. Drikker hun så mye saft? 0 Siter
Gjest fysj så anonymt idag! Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Tone kommer fra Sogndal, hvor Lerum saft-fabrikk ligger. Derfor har de henne i denne reklamen. Ekkel jente spør du meg... fjasete falsk latter, og hun er ikke noe fjong akkurat... ser nesten ut som hun har skallfasetter hun også! Hun burde vært søsteren til Pia Haraldsen! 0 Siter
tonie Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hvorfor er Moraki så opphengt i kvinnelige kjendiser? Det lurer jeg på:-) 0 Siter
Moraki Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Hvorfor er Moraki så opphengt i kvinnelige kjendiser? Det lurer jeg på:-) Jeg er opphengt i alt jeg. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Drikker hun så mye saft? Kanskje hun får deg og meg og alle de andre til å kjøpe saft? Appelsinsaft er godt! 0 Siter
EllaJo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Fordi safta produseres i Tones hjembygd Sogndal. 0 Siter
Gjest lumelia Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Fordi safta produseres i Tones hjembygd Sogndal. liker ikke ho jeg..men har jo heller ikke møtt ho:-) 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 fordi safta er sunnere og hun kun vill opptre i reklamer for sunne ting. Derfor sa hun ja til mcdonaldsreklamen fordi det var når de tok med salat-alternativer og safta har sikkert mindre sukker eller noe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.