Mistera Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 fordi safta er sunnere og hun kun vill opptre i reklamer for sunne ting. Derfor sa hun ja til mcdonaldsreklamen fordi det var når de tok med salat-alternativer og safta har sikkert mindre sukker eller noe? Hun er med i den reklamen fordi Lerum kommer fra Sogndal der hun er ifra. 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Lurer på om jeg også skal slenge meg på i rekken av folk som ikke ser at du forlensgt har fått svaret? ;-) OK, jeg lar det stå til: Fordi både dama og safta kommer fra samma stedet! :-D Ah, det føltes godt å få sagt at jeg også visste dette:-))) 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hun er med i den reklamen fordi Lerum kommer fra Sogndal der hun er ifra. ja, pluss det jeg sa. 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Lurer på om jeg også skal slenge meg på i rekken av folk som ikke ser at du forlensgt har fått svaret? ;-) OK, jeg lar det stå til: Fordi både dama og safta kommer fra samma stedet! :-D Ah, det føltes godt å få sagt at jeg også visste dette:-))) Okei, da trenger jeg bare signere her jeg da! Føltes litt godt ja;o) 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Okei, da trenger jeg bare signere her jeg da! Føltes litt godt ja;o) *he he* kunne bare ikke dy meg;-) Allerede i går kveld vurderte jeg å svare på tråden, men så at et par-tre allerede hadde svart om geografien. Så da det dukket opp ørten tilsvarende svar i dag...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.