Gå til innhold

Foten sover når jeg trener

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener på en crosstrainer og etter ca 15-20 min begynner foten å sovne øverst med tærne. Forferdelig irriterende. Var også sånn når jeg gikk på tredemølle.

Noen som vet hva det kommer av og noen som har det samme?

Skrevet

Sånn har jeg det også! Fryktelig irriterende. Men vet ikke hva det kommer av, så jeg følger med om du får andre svar. :)

Skrevet

Sånn har jeg det også! Fryktelig irriterende. Men vet ikke hva det kommer av, så jeg følger med om du får andre svar. :)

Ok.Ja vi får håpe noen andre svarer! Ja det er så irriterende. Må liksom vri og vende på foten i alle retninger til den våkner mens jeg trener:P

Skrevet

Vel... det lyder ikke bra. Jeg tror du skal gi tærne dine litt kaffe og et spark bak! Tenke seg til å sovne når du trenger dem som mest. De pleier å hete Titil - tåtil - tillarot - naggelfru - og store gubben hesten. Du kan jo forsøke å skrike dette til foten din mens du trener.

Skrevet

Mulig du har for mye press på foten så det ikke kommer blod til. Prøv forskjellige "stillinger". Kanskje litt vanskelig men...

Skrevet

Det er nok skoen som trykker :-) Prøv å snøre mindre stramt rett bak der det dovner eller bytt sko.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...