alida Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har foreløbig ikke digitalkamera og har en del bilder som jeg gjerne skulle hatt scanna. Dette er for det meste bilder jeg har tatt selv, men også ultralydsbilder, barnehagebilder/skolebilder og kremt...bilder fra fotograf. Har du forslag til scanner til en ganske ok pris som gir ganske bra resultat? Det er hovedsaklig ren scanner jeg har bruk for, ikke sånn kopi/print/scannemaskin. 0 Siter
Mañana Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det var kanskje ikke svaret du ville ha, men jeg er godt fornøyd med min Brother DCP115C multifunksjonsskriver, sanneren er topp. Koster 429 kroner på Siba nå. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Canons scannere i LiDE-serien er veldig gode. Ikke tar de opp særlig plass på skrivebordet heller ettersom de kan stå oppreist. Og de trenger ikke srøm fra annet enn USB-porten, så sparer du en ledning også. Tror LiDE600 er siste modell. 0 Siter
alida Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Canons scannere i LiDE-serien er veldig gode. Ikke tar de opp særlig plass på skrivebordet heller ettersom de kan stå oppreist. Og de trenger ikke srøm fra annet enn USB-porten, så sparer du en ledning også. Tror LiDE600 er siste modell. Den skal jeg sjekke ut. Tusen Takk. 0 Siter
alida Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Det var kanskje ikke svaret du ville ha, men jeg er godt fornøyd med min Brother DCP115C multifunksjonsskriver, sanneren er topp. Koster 429 kroner på Siba nå. Tror jeg bare skal ha ren scanner. Har allerede skriver som er helt ok. Men tusen takk! 0 Siter
en mann Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Bruker digitalkameraet til scanner. Går mye fortere. Er det tekst jeg vil scanne inn, går det utmerket med et tekstgjenkjenningsprogram (OmniPage) på kamerabildene. 0 Siter
Mañana Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Tror jeg bare skal ha ren scanner. Har allerede skriver som er helt ok. Men tusen takk! Ok, jeg tenkte bare dersom du tenkte på pris. Jeg fant nemlig ingen scannere under 500 da jeg søkte. 0 Siter
alida Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Bruker digitalkameraet til scanner. Går mye fortere. Er det tekst jeg vil scanne inn, går det utmerket med et tekstgjenkjenningsprogram (OmniPage) på kamerabildene. Jeg har ikke digitalkamera ennå. Dessuten er jeg litt skeptisk til at skanning med digitalkamera blir vellykket nok når jeg skal skanne bilder av englebarna mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.