Gå til innhold

Forslag til god scanner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har foreløbig ikke digitalkamera og har en del bilder som jeg gjerne skulle hatt scanna. Dette er for det meste bilder jeg har tatt selv, men også ultralydsbilder, barnehagebilder/skolebilder og kremt...bilder fra fotograf.

Har du forslag til scanner til en ganske ok pris som gir ganske bra resultat? Det er hovedsaklig ren scanner jeg har bruk for, ikke sånn kopi/print/scannemaskin.

Skrevet

Det var kanskje ikke svaret du ville ha, men jeg er godt fornøyd med min Brother DCP115C multifunksjonsskriver, sanneren er topp. Koster 429 kroner på Siba nå.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Canons scannere i LiDE-serien er veldig gode. Ikke tar de opp særlig plass på skrivebordet heller ettersom de kan stå oppreist. Og de trenger ikke srøm fra annet enn USB-porten, så sparer du en ledning også. Tror LiDE600 er siste modell.

Skrevet

Canons scannere i LiDE-serien er veldig gode. Ikke tar de opp særlig plass på skrivebordet heller ettersom de kan stå oppreist. Og de trenger ikke srøm fra annet enn USB-porten, så sparer du en ledning også. Tror LiDE600 er siste modell.

Den skal jeg sjekke ut. Tusen Takk.

Skrevet

Det var kanskje ikke svaret du ville ha, men jeg er godt fornøyd med min Brother DCP115C multifunksjonsskriver, sanneren er topp. Koster 429 kroner på Siba nå.

Tror jeg bare skal ha ren scanner. Har allerede skriver som er helt ok. Men tusen takk!

Skrevet

Bruker digitalkameraet til scanner. Går mye fortere. Er det tekst jeg vil scanne inn, går det utmerket med et tekstgjenkjenningsprogram (OmniPage) på kamerabildene.

Skrevet

Tror jeg bare skal ha ren scanner. Har allerede skriver som er helt ok. Men tusen takk!

Ok, jeg tenkte bare dersom du tenkte på pris. Jeg fant nemlig ingen scannere under 500 da jeg søkte.

Skrevet

Bruker digitalkameraet til scanner. Går mye fortere. Er det tekst jeg vil scanne inn, går det utmerket med et tekstgjenkjenningsprogram (OmniPage) på kamerabildene.

Jeg har ikke digitalkamera ennå. Dessuten er jeg litt skeptisk til at skanning med digitalkamera blir vellykket nok når jeg skal skanne bilder av englebarna mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...