Gå til innhold

Scenario: kjæresten er utro!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere har sett kjæresten råkline med en annen på fylla. Hva gjør dere?

a) tar det ikke så tungt, benytter sjansen til å gjøre det samme.

B) En gang utro, alltid utro. Kroken på døra. Punktum finale.

c) Tar en alvorsprat og sier at slikt finner jeg meg ikke i.

Eller noe helt annet?

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

5

• pekkaline

5

• 4barns mor-77

5

• brunette79

4

Mest aktive i denne tråden

4barns mor-77
Skrevet

Om han bare kliner med dama så vet jeg ikke helt... Ville nok vurdert situasjonen der og da.

Men jeg _vet_ at om jeg skulle finne ut at han er skikkelig, ordentlig utro, ja da er det kroken på døra, punktum finale og alt det der...

Skrevet

En alvorsprat, råkline er ikke det verste som kan skje. Men hadde det vært i starten av forholdet så hadde det nok blitt andre reaksjoner!

Skrevet

Om han bare kliner med dama så vet jeg ikke helt... Ville nok vurdert situasjonen der og da.

Men jeg _vet_ at om jeg skulle finne ut at han er skikkelig, ordentlig utro, ja da er det kroken på døra, punktum finale og alt det der...

"Bare" kline!? Gjør han det, er han jo ikke så glad i deg.

Skrevet

En alvorsprat, råkline er ikke det verste som kan skje. Men hadde det vært i starten av forholdet så hadde det nok blitt andre reaksjoner!

Ikke det verste som kan skje, nei. Men nesten. Kunne du gjort noe tilsvarende?

Skrevet

før hadde jeg alltid sagt b... nå kanskje c. Fordi min samboer vil jeg absolutt ikke gi slipp på, eks'ene var aldri like viktige.

Men kanskje b også. Litt usikker. Vanskelig å tenke seg situasjonen, for jeg tror virkelig ikke han kunne gjøre noe sånn. Gjør han det så er han ikke den jeg trodde. Og da får jeg bare ta det derfra.

4barns mor-77
Skrevet

"Bare" kline!? Gjør han det, er han jo ikke så glad i deg.

nja... jo... Han kan jo være det allikevel...? Men nettopp derfor ville jeg sett ann i den eventuelle situasjonen.

Er ikke så veldig redd jeg kommer til å oppleve det, men om så var så bestemmer jeg meg for hva jeg vil gjøre da....

Skrevet

før hadde jeg alltid sagt b... nå kanskje c. Fordi min samboer vil jeg absolutt ikke gi slipp på, eks'ene var aldri like viktige.

Men kanskje b også. Litt usikker. Vanskelig å tenke seg situasjonen, for jeg tror virkelig ikke han kunne gjøre noe sånn. Gjør han det så er han ikke den jeg trodde. Og da får jeg bare ta det derfra.

forresten. bare kline? Nei det er ikke så farlig. Kommer an på definasjonen "råkline". Så "utro" i tittelen, og tenkte klining med gjerne litt klåing, som tyder på at de har tenkt seg hjem til en av dem...

Jeg har jo sett sambo kline på fylla.. men han spurte om lov først :P

(Nei, vi er ikke så voksne...)

Skrevet

Ikke det verste som kan skje, nei. Men nesten. Kunne du gjort noe tilsvarende?

Råklina med noen? Nei, det kunne jeg ikke så lenge jeg har min mann.Og har heller ingen lyster i de baner. Men husk, jeg er ingen tenåring lengre ;) Hadde jeg vært ung_dom_ så ser man ikke såå alvorlig på sånt, tror jeg? Du er ung? Hva mener du? Har dette hendt deg kanskje? Blitt dumpet pga råklining?

Skrevet

Råklina med noen? Nei, det kunne jeg ikke så lenge jeg har min mann.Og har heller ingen lyster i de baner. Men husk, jeg er ingen tenåring lengre ;) Hadde jeg vært ung_dom_ så ser man ikke såå alvorlig på sånt, tror jeg? Du er ung? Hva mener du? Har dette hendt deg kanskje? Blitt dumpet pga råklining?

Jo, jeg ser jævlig alvorlig på det, og jeg hadde dumpa dama på flekken og sikkert vært ødelagt og ekstremt skuffa i lang tid.

Hadde jeg gjort noe slikt sjøl, vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

At unge ikke ser alvorlig på slikt, tror jeg ikke. Men det finnes unntak.

Har dog aldri hatt dame, så jeg vet jo ikke hva jeg har kapasitet til å gjøre. Men jeg tviler sterkt på at jeg er noen ditcher.

Skrevet

Ørtævan ville sittet løst er jeg redd og det ville definitivt ført til en real diskuasjon på kammerset etterpå.

Om det hadde ført til brudd eller ikke hadde vel kommet an på reaksjonen hans vil jeg tro.

Gjest jaasåå?
Skrevet

Vurderer du å tøye strikken overfor dama di? Lurer på hvor lang du kan gå før du får deg en ørefik? :-)

Skrevet

Jo, jeg ser jævlig alvorlig på det, og jeg hadde dumpa dama på flekken og sikkert vært ødelagt og ekstremt skuffa i lang tid.

Hadde jeg gjort noe slikt sjøl, vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

At unge ikke ser alvorlig på slikt, tror jeg ikke. Men det finnes unntak.

Har dog aldri hatt dame, så jeg vet jo ikke hva jeg har kapasitet til å gjøre. Men jeg tviler sterkt på at jeg er noen ditcher.

Godt å høre at du vil holde deg på beina. Desverre så skjer utroskap selv den beste. Vi har ingen garantier for våre ønsker om troskap og hvordan vi vil handle når man plutselig står oppi noe. Jeg dømmer ingen, men ønsker ikke havne i en sånn situasjon. Ikke hatt dame enda? Menn da? (trenger ikke svare!!) ;)

Skrevet

Vurderer du å tøye strikken overfor dama di? Lurer på hvor lang du kan gå før du får deg en ørefik? :-)

Jeg er rimelig sikker på at han er singel...

Skrevet

Ville aldri tøyd den strikken. Da hadde jeg heller slått opp og knulle etterpå.

Skrevet

Godt å høre at du vil holde deg på beina. Desverre så skjer utroskap selv den beste. Vi har ingen garantier for våre ønsker om troskap og hvordan vi vil handle når man plutselig står oppi noe. Jeg dømmer ingen, men ønsker ikke havne i en sånn situasjon. Ikke hatt dame enda? Menn da? (trenger ikke svare!!) ;)

Nei, er ikke homo.

Gjest sengedama
Skrevet

Så trist å høre at alle kan være utro. Jeg liker å tro at mannen min ikke ville finne på slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...