Gå til innhold

Scenario: kjæresten er utro!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så trist å høre at alle kan være utro. Jeg liker å tro at mannen min ikke ville finne på slikt.

Hva? Postet feil? Jeg sier ikke noe om at alle vil være utro.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

5

• pekkaline

5

• 4barns mor-77

5

• brunette79

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest jaasåå
Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at han er singel...

Han påstod i et tidligere at han hadde funnet seg ei dame. Med hans innlegg kan man alltids lure hvor lenge det varer - hvis det er sant da.

Ser ikke hensikten med å spekulere i reaksjoner på utroskap om det kun var så hypotetisk som her.

Synes det er mer interessant hvordan man forebygger utroskap i stedet for å se etter mulighet til å tøye grenser uten at forholdet sprekker.

Skrevet

Jo, jeg ser jævlig alvorlig på det, og jeg hadde dumpa dama på flekken og sikkert vært ødelagt og ekstremt skuffa i lang tid.

Hadde jeg gjort noe slikt sjøl, vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

At unge ikke ser alvorlig på slikt, tror jeg ikke. Men det finnes unntak.

Har dog aldri hatt dame, så jeg vet jo ikke hva jeg har kapasitet til å gjøre. Men jeg tviler sterkt på at jeg er noen ditcher.

Kjære alle sammen!!! Dere vet ikke noe om det svaret før dere er midt opp i den situasjonen. Jeg hadde vært sammen med samboeren min i 7 år helt til han plutselig fortalte at han hadde hatt sex med ei dame gjentatte ganger i fylla. Den gutten hadde jeg aldri trodd kunne vært utro. Men der tok jeg feil! Helt jævlig!! Men man er ikke utro uten grunn. Jeg har alltid sagt at hvis han er utro dumper jeg han, men jeg har ikke gjort det enda.. Går i terapi sammen, han gjør alt for at jeg ikke skal gå fra han

Skrevet

Kjære alle sammen!!! Dere vet ikke noe om det svaret før dere er midt opp i den situasjonen. Jeg hadde vært sammen med samboeren min i 7 år helt til han plutselig fortalte at han hadde hatt sex med ei dame gjentatte ganger i fylla. Den gutten hadde jeg aldri trodd kunne vært utro. Men der tok jeg feil! Helt jævlig!! Men man er ikke utro uten grunn. Jeg har alltid sagt at hvis han er utro dumper jeg han, men jeg har ikke gjort det enda.. Går i terapi sammen, han gjør alt for at jeg ikke skal gå fra han

Du kan gjerne si det, men jeg _vet_ at hadde han vært utro, så hadde det vært ingen vei tilbake.

Samme om jeg hadde vært aldri så glad i han.

Det får da være måte på hva jeg skal måtte tåle av dritt.

Skrevet

Huff, forstår det er umenneskelig tungt. Tror selv jeg ville dumpa'n. Knulle andre i fylla? Hjelper ikke å skylde på promilla.

Han har det forhåpentligvis ennå jævligere sjøl.

Skrevet

Huff, forstår det er umenneskelig tungt. Tror selv jeg ville dumpa'n. Knulle andre i fylla? Hjelper ikke å skylde på promilla.

Han har det forhåpentligvis ennå jævligere sjøl.

Han har hatt det helt jævlig.. Virker som han har det verre enn meg.. Det som er rart er at jeg ikke tenker noe særlig på det...

4barns mor-77
Skrevet

Du kan gjerne si det, men jeg _vet_ at hadde han vært utro, så hadde det vært ingen vei tilbake.

Det får da være måte på hva jeg skal måtte tåle av dritt.

Amen!

4barns mor-77
Skrevet

Amen?? Hva mener du? :)

Amen til "hatsumomo`s" innlegg...

"Du kan gjerne si det, men jeg _vet_ at hadde han vært utro, så hadde det vært ingen vei tilbake.

Det får da være måte på hva jeg skal måtte tåle av dritt."

Fikk du amenet mitt i dine svar?

Skrevet

Amen til "hatsumomo`s" innlegg...

"Du kan gjerne si det, men jeg _vet_ at hadde han vært utro, så hadde det vært ingen vei tilbake.

Det får da være måte på hva jeg skal måtte tåle av dritt."

Fikk du amenet mitt i dine svar?

Ja :)

Skrevet

Han påstod i et tidligere at han hadde funnet seg ei dame. Med hans innlegg kan man alltids lure hvor lenge det varer - hvis det er sant da.

Ser ikke hensikten med å spekulere i reaksjoner på utroskap om det kun var så hypotetisk som her.

Synes det er mer interessant hvordan man forebygger utroskap i stedet for å se etter mulighet til å tøye grenser uten at forholdet sprekker.

Da tror jeg du må blande ham med noen andre, Zakkoo har vel hele tiden stått fast på at han er 24, jomfru og singel.

Skrevet

Sannsynligvis c, som ikke funker fordi jeg ikke klarer å stole på ham igjen, og så b etterpå!

Skrevet

Da tror jeg du må blande ham med noen andre, Zakkoo har vel hele tiden stått fast på at han er 24, jomfru og singel.

22, tror jeg....

Gjest jaasåå
Skrevet

Høres mer troverdig ut det (med tanke på innleggene hans).

laguna1365380434
Skrevet

Det tror jeg jeg hadde tatt ganske så piano..Så A..;-P

Eller, jeg hadde nok sagt fra at jeg hadde sett ham, så pass deg, etc, men noen veldig alvorlig samtale hadde det neppe blitt av det.

Noe annet var det selvsagt om han var i forhold med noen over tid, eller var følelsesmessig engasjert i noen andre, men litt impulsiv klining, det hadde jeg taklet uten å lage noe særlig fuzz.

:-)

Skrevet

Det tror jeg jeg hadde tatt ganske så piano..Så A..;-P

Eller, jeg hadde nok sagt fra at jeg hadde sett ham, så pass deg, etc, men noen veldig alvorlig samtale hadde det neppe blitt av det.

Noe annet var det selvsagt om han var i forhold med noen over tid, eller var følelsesmessig engasjert i noen andre, men litt impulsiv klining, det hadde jeg taklet uten å lage noe særlig fuzz.

:-)

Hehe, du kødder? Kan ikke være seriøst forholdet dere har-...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...