Gå til innhold

Scenario: kjæresten er utro!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig mest typen til å si B, men siden vi har barn sammen ville jeg vel gitt alt. C en sjans først.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

5

• pekkaline

5

• 4barns mor-77

5

• brunette79

4

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Hehe, du kødder? Kan ikke være seriøst forholdet dere har-...

Nei, jeg kødder ikke. Jeg har aldri vært særlig sjalu, og tror dessuten, helt alvorlig gitt, at en fint kan oppleve værre tilittsbrudd en at typen kliner litt med noen andre på fest.

Jeg skønner på den annen side ikke flekken av folk som mener at litt tilfeldig klining er alfa og omega for et forhold.

Det er cirka fjorten tusen ting jeg ville ilegge større viktighet.

Skrevet

Nei, jeg kødder ikke. Jeg har aldri vært særlig sjalu, og tror dessuten, helt alvorlig gitt, at en fint kan oppleve værre tilittsbrudd en at typen kliner litt med noen andre på fest.

Jeg skønner på den annen side ikke flekken av folk som mener at litt tilfeldig klining er alfa og omega for et forhold.

Det er cirka fjorten tusen ting jeg ville ilegge større viktighet.

Høres bare litt rart ut at du tar så lett på det. Virker som dere synes det er helt greit at den andre kliner litt, hehe.

laguna1365380434
Skrevet

Høres bare litt rart ut at du tar så lett på det. Virker som dere synes det er helt greit at den andre kliner litt, hehe.

Og jeg synes dere andre er dritrare som synes det er s viktig, og som er villige til å sette både forhold, kjærester og til og med unger innimellom tilside for å holde på et, for meg, helt uforståelig prinsipp.

Jeg mener det er viktig å tilgi folk generelt, og ikke bare å være steil for å være steils skyld, og litt lett festklining kan jeg ikke engang se at er noe særlig å ta på vei for.

Jeg er ganske raus med mine venner, selvom de kanskje har sine feil og mangler og ikke alltid oppfører seg programforpliktet, og det gjelder selvfølgelig også noen jeg har valgt å være kjæreste med.

Om han skulle impulsivt komme til å kline litt med ei annen synes ikke jeg det forandrer noe på det vi har sammen, og jeg synes i allefall ikke det gir meg noen grunn til dropp hele fyren. Gjorde jeg det, synes jeg at jeg ville svikte langt verre enn han eventuellt hadde gjort! ;-)

:-)

Skrevet

Og jeg synes dere andre er dritrare som synes det er s viktig, og som er villige til å sette både forhold, kjærester og til og med unger innimellom tilside for å holde på et, for meg, helt uforståelig prinsipp.

Jeg mener det er viktig å tilgi folk generelt, og ikke bare å være steil for å være steils skyld, og litt lett festklining kan jeg ikke engang se at er noe særlig å ta på vei for.

Jeg er ganske raus med mine venner, selvom de kanskje har sine feil og mangler og ikke alltid oppfører seg programforpliktet, og det gjelder selvfølgelig også noen jeg har valgt å være kjæreste med.

Om han skulle impulsivt komme til å kline litt med ei annen synes ikke jeg det forandrer noe på det vi har sammen, og jeg synes i allefall ikke det gir meg noen grunn til dropp hele fyren. Gjorde jeg det, synes jeg at jeg ville svikte langt verre enn han eventuellt hadde gjort! ;-)

Hm, interessant.

Det er klart det blir forskjellig hvis man har unger. Men hva hvis han puler en annen dame?

Skrevet

Vel talt, laguna.

Jeg hadde definitivt ikke likt det om husbonden hadde klina med en annen, men klininga alene ville ikke vært nok til å sette punktum finale for et samliv som har vart siden åttitallet;-)

laguna1365380434
Skrevet

Vel talt, laguna.

Jeg hadde definitivt ikke likt det om husbonden hadde klina med en annen, men klininga alene ville ikke vært nok til å sette punktum finale for et samliv som har vart siden åttitallet;-)

Takk! :-) Og nettopp..Jeg skjønner heller ikke den prioriteringa. Jeg skulle jo også helst sett at min type kliner med mest meg, men hadde han nå engang blitt ledet av noen ustyrlige hormoner, eller på annet vis blitt involvert i noe impulsivt og dumt på en eller annen fest, hadde jeg ikke satt et ellers godt forhold overstyr av den grunn.

laguna1365380434
Skrevet

Hm, interessant.

Det er klart det blir forskjellig hvis man har unger. Men hva hvis han puler en annen dame?

Mye det samme! ;-)

Skrevet

Mye det samme! ;-)

Lol! Så dere puler støtt og stadig på andre? Fett. Ja, det er jo kjempebra hvis begge aksepterer det. Jeg tror ikke mennesket er skapt for å være monogame, så hvis det funker for dere med den type forhold, er ikke noe bedre enn det :-)

Skrevet

Mye det samme! ;-)

Alvorlig? Hvis typen din hadde hatt sex med ei dame, så ville du ikke gitt han båten?

Da kan han jo like greit ha sex med så mange damer han vil, deg beholder han jo uansett.

Eller har dere et åpent forhold?

Skrevet

Alvorlig? Hvis typen din hadde hatt sex med ei dame, så ville du ikke gitt han båten?

Da kan han jo like greit ha sex med så mange damer han vil, deg beholder han jo uansett.

Eller har dere et åpent forhold?

Enig med laguna! Ting er ikke så svart hvitt som mange her skal ha det til.

Å spesielt ikke når du selv har opplevd en slik situasjon eller lignende.

Det er klart det er ingen som liker å se kjæresten rote rundt, og svært få som tar _lett_ på d, men å si at alt er over å ut pga ett feilgrep, eller vel litt for drøyt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...