Gå til innhold

Kunne du vært utro?

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frøken rosanna

28

• Sofline

12

• Ugga Bugga

7

• 4barns mor-77

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, det ville gjort forferdelig vondt for meg selv og familien. Ikke verdt det!

4barns mor-77
Skrevet

Har vært det en gang, gjorde det slutt dagen etter...

Om jeg kunne vært utro igjen? Nei!

frøken rosanna
Skrevet

ALLE kan være utro. Det kommer bare an på.....

Skrevet

Hva kommer det an på mener du?

frøken rosanna
Skrevet

Hva kommer det an på mener du?

alt mulig....hvor gammel du er, hvor lenge du har vært i forholdet, hva slags forhold dere har, moral, hvor kåt du er, hvor full du er, hvor lenge det er siden sist ligg, hvor hissig husbond din er, .... bare fjortiser uten livserfaring kan påstå at de ALDRI (nei gudbedremegogsøsteramiogmoramiogdeugiftetantenemine)kunne vært utro!

Skrevet

Tull. Alle kan ikke være utro.

frøken rosanna
Skrevet

Tull. Alle kan ikke være utro.

Neivel? Fordi du ikke har vært det ennå?

Skrevet

Neivel? Fordi du ikke har vært det ennå?

Nei. Mange har aldri vært det, og kunne aldri vært det. Folk med moral og ryggrad.

Skrevet

alt mulig....hvor gammel du er, hvor lenge du har vært i forholdet, hva slags forhold dere har, moral, hvor kåt du er, hvor full du er, hvor lenge det er siden sist ligg, hvor hissig husbond din er, .... bare fjortiser uten livserfaring kan påstå at de ALDRI (nei gudbedremegogsøsteramiogmoramiogdeugiftetantenemine)kunne vært utro!

Hadde jeg hatt lyst til å være utro, hadde det vært noe alvorlig galt i forholdet mitt, og jeg ville gått hjem og gjort noe med det, og så om det skulle blitt å gå fra ham.

Skrevet

Jeg er 99 % sikker på at alle kan være utro hvis det er alkohol inn i bildet. Hvis forholdet skranter og ting er ikke som det burde. Da er det lett å gå på en smell.. Hvis man får masse oppmerksomhet av en annen, spes. hvis den hjemme ikke gir noe

Skrevet

Jeg er 99 % sikker på at alle kan være utro hvis det er alkohol inn i bildet. Hvis forholdet skranter og ting er ikke som det burde. Da er det lett å gå på en smell.. Hvis man får masse oppmerksomhet av en annen, spes. hvis den hjemme ikke gir noe

Hva med oss som ikke lar oss friste av djevelens vann?

frøken rosanna
Skrevet

Nei. Mange har aldri vært det, og kunne aldri vært det. Folk med moral og ryggrad.

Hva får deg til å tro at de som er utro er mer umoralske og uten ryggrad?

Ser du ned på de som er utro? Fordi du aldri ville vært det sjøl? Er du bedre enn dem? Jeg streber også etter troskap og klarer det også bra! MEN, jeg har vært utro tidligere og hvem vet om jeg hadde latt meg friste inn i uløkka med 3 i promille og en villig kjekkas i nærheten?

frøken rosanna
Skrevet

Hadde jeg hatt lyst til å være utro, hadde det vært noe alvorlig galt i forholdet mitt, og jeg ville gått hjem og gjort noe med det, og så om det skulle blitt å gå fra ham.

Veldig få har LYST til å være utro, men veldig mange er det!

Skrevet

Mange av de som er utro har sikkert svart nei på et sånt spørsmål...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...