Gå til innhold

Kunne du vært utro?

Anbefalte innlegg

4barns mor-77
Skrevet

å nei,...jeg tror deg! Du har fått en lærepenge. Men frågan var om du KUNNE ha vært...og det kunne du!

Nei, ikke nå lenger...

Og jeg vet at det var kun min egen dumhet som gjorde at jeg falt for fristelsen den gang også. Så jeg tror at alle _kan_ velge å la det være, om de tenker seg godt nok om der og da...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frøken rosanna

28

• Sofline

12

• Ugga Bugga

7

• 4barns mor-77

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

men du var utro! Er det ikke det dette handler om? Jeg påstår bare at alle , under rette omstendligheter ), kan være det.

Støtter deg fullt ut... Helt enig!! Alle kan det, dessverre!!

frøken rosanna
Skrevet

Hva KAN skje? At jeg blir dratt med til han mannen jeg synes er sexy, mot min vilje, og at noen setter en trakt til munnen min og heller 3 flasker vin ned i halsen min?

slæpp off, ugga bugga. Nå beviser du bare hvor naiv du er. Du skjønner utmerket godt hva vi snakker om her

frøken rosanna
Skrevet

Takker og bukker dypt.

*nestenrørttiltårer*

Pssst....du burde lage morsomhetene dine sjøl...ikke stjæle fra meg. Jeg er ikke veldig populær og hermer du etter meg blir du satt i samme bås!

frøken rosanna
Skrevet

Nei, ikke nå lenger...

Og jeg vet at det var kun min egen dumhet som gjorde at jeg falt for fristelsen den gang også. Så jeg tror at alle _kan_ velge å la det være, om de tenker seg godt nok om der og da...

Jammen, problemet er at man ikke alltid tenker seg godt om. Det ligger i menneskets natur!

Skrevet

Jammen det er fordi du er så FORNUFTIG.Jeg begynner nesten å være glad for at jeg ikke alltid har vært så jævelig fornuftig. Du og dine har så utrolig liten evne til å sette dere inn i en sak som ikke direkte angår deg akkurat nå!

Så det er positivt å være utro mener du?

Hvorfor er det galt å være fornuftig?

Jeg kan fint sette meg inn i fristelsen om å være utro, men jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg ville skværet opp i forholdt mitt hvis jeg fikk lyst til utroskap.

Skrevet

Har du lært deg verdens fineste bassgang nå?

Nesj... har omtrent lagt bassen på hylla. Har ikkje spelt aktivt sidan 2003. Byrjar bli flaut å ha dette nicket... :-P

Eg har berre vore her nokre dagar og forsvinn nok snart igjen :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Pssst....du burde lage morsomhetene dine sjøl...ikke stjæle fra meg. Jeg er ikke veldig populær og hermer du etter meg blir du satt i samme bås!

Ingen bås passer til meg, dessverre! Det vet de andre allrede...

frøken rosanna
Skrevet

Så det er positivt å være utro mener du?

Hvorfor er det galt å være fornuftig?

Jeg kan fint sette meg inn i fristelsen om å være utro, men jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg ville skværet opp i forholdt mitt hvis jeg fikk lyst til utroskap.

Å nei! Det er IKKE positivt å være utro!

Skrevet

slæpp off, ugga bugga. Nå beviser du bare hvor naiv du er. Du skjønner utmerket godt hva vi snakker om her

Nei, jeg skjønner faktisk ikke.

Noen mennesker er i stand til å vurdere konsekvensen av sine handlinger. Andre er det ikke.

De fleste oppegående mennesker vil vel stille seg spørsmålet "Er det verdt å ofre ekteskapet og familien for et knull med dette mennesket?" De fleste vil nok stille seg det spørsmålet allerede før de tar av seg klærne.

I tillegg er det noen som stiller seg spørsmålet "Hvem ønsker jeg å dele viktige høytider med i framtiden? Hvem vil jeg være sammen med i mitt barns konfirmasjon eller bryllup?" De fleste vil nok komme fram til at svaret er mannen/kona, og ikke en eller annen tilfeldig elsker. Dermed er det jo en ganske dårlig ide å pule denne personen. De fleste oppegående og ansvarlige personer er i stand til å gjennomføre en slik tankerekke.

Skrevet

Der er jo du akkurat like "lite" forståelsesfull! Du nekter simpelthen å tro at ganske mange mennesker kunne aldri være utro!

Du vil at alle skal ha samme tilbøyelighet som deg og hvis de ikke har det, så er de prektige eller snusfornuftige...

Gudbedremeg

Godt sagt!

frøken rosanna
Skrevet

Nesj... har omtrent lagt bassen på hylla. Har ikkje spelt aktivt sidan 2003. Byrjar bli flaut å ha dette nicket... :-P

Eg har berre vore her nokre dagar og forsvinn nok snart igjen :)

Jeg er også på besøk:-) Spiller bridge på nettet, så det blir prioritert. Men det er litt moro da...her på gamle doktoronline :-) Hyggelig å hilse på deg!

Skrevet

Å nei! Det er IKKE positivt å være utro!

Du sier du er glad for at du er ufornuftig....

Skrevet

Jeg har klart å være utro før, så jeg kan jo aldri si at jeg ikke kunne vært det igjen.

Det er ikke noe jeg ønsker, og det var ikke noe jeg ønsket den gangen det skjedde heller (selv om det på sikt var veldig "riktig") men jeg tror man er naiv om man har klart å overbevise seg selv om at man aldri noen gang kommer til å være utro.

Skrevet

Jeg er også på besøk:-) Spiller bridge på nettet, så det blir prioritert. Men det er litt moro da...her på gamle doktoronline :-) Hyggelig å hilse på deg!

I like måte. :)

frøken rosanna
Skrevet

Noen mennesker er i stand til å vurdere konsekvensen av sine handlinger. Andre er det ikke.

De fleste oppegående mennesker vil vel stille seg spørsmålet "Er det verdt å ofre ekteskapet og familien for et knull med dette mennesket?" De fleste vil nok stille seg det spørsmålet allerede før de tar av seg klærne.

I tillegg er det noen som stiller seg spørsmålet "Hvem ønsker jeg å dele viktige høytider med i framtiden? Hvem vil jeg være sammen med i mitt barns konfirmasjon eller bryllup?" De fleste vil nok komme fram til at svaret er mannen/kona, og ikke en eller annen tilfeldig elsker. Dermed er det jo en ganske dårlig ide å pule denne personen. De fleste oppegående og ansvarlige personer er i stand til å gjennomføre en slik tankerekke.

Nå kjakker du fælt, ugga bugga!

frøken rosanna
Skrevet

Du sier du er glad for at du er ufornuftig....

Jeg sier jeg er ganske glad at jeg ikke er som deg!

frøken rosanna
Skrevet

.....

Skrevet

Jeg sier jeg er ganske glad at jeg ikke er som deg!

Fint! Det er best å være glad for man er den man er. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...