Gå til innhold

Stooooor dyne til dobbeltseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en sånn dobbeldyne til å ha i dobbeltsenga. Hva koster det og hvor får jeg tak i det?

Skrevet

Ikea, Princess, Kid, Jysk og alle andre sengetøysbutikker... :o) Prisen varierer fra 150,- (som jeg tror vi ga for vår sommerdyne på Hysk!) til flere tusen sikkert.

4barns mor-77
Skrevet

Jeg kjøpte på KID for 4-5 hundre. Den er kjeeempegod! Og fryktelig varm om sommeren...

Skrevet

Jeg har en til rundt 7-800 fra Ikea som er kjempedeilig. :)

Skrevet

Takk for svar. Den trenger ikke være av god kvalitet egentlig. Skal sjekke i morgen :-)

Skrevet

Ikea har en til 300-400 kroner om jeg husker den riktig. Den er god, men etter å ha hatt den en stund foretrekker jeg faktisk enkeltdyner:)

Skrevet

Anbefaler to dyner i stedet for en stor. Hadde stor, men gikk tilbake til to dyner. Det er vi begge mer fornøyd med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...