Snorkfrøken Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 her en dag så jeg at nesten alle shampoo, balsam, dusjsåpeflaskene var merket med en liten rund eske. I alle står det 24M, 12M eller 6M Er det noen som har peiling på hva i all verden det merket står for? Mistet nesten nattesøvnen min over det der... ) 0 Siter
Moraki Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 At de er holdbare i to år, ett år eller et halvt år. M som i måned :-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Oi...nå kommer jeg til miste nattesøvnen min om jeg ikke tusler en siste tur ut på badet før jeg legger meg, for å se om mine flasker også har M'er 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 At de er holdbare i to år, ett år eller et halvt år. M som i måned :-) Åh... ikke verre... Takker for svar, nå skal jeg få sove i natt ) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Oi...nå kommer jeg til miste nattesøvnen min om jeg ikke tusler en siste tur ut på badet før jeg legger meg, for å se om mine flasker også har M'er Du finner nok mange M`er skal du se ) Av alle ting å gruble på ;o) Natta! 0 Siter
Moraki Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Åh... ikke verre... Takker for svar, nå skal jeg få sove i natt ) Nei det er ikke verre, så nå kan du sove godt! God natt :-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Du finner nok mange M`er skal du se ) Av alle ting å gruble på ;o) Natta! Mange M'er der, ja De står jo ved siden av sånn gjenvinningsmerke og sånt. Det er vel som Moraki sier, at det er holdbarheten. Men hva er det verste som kan skje? Muggen shampo? Har nok shampoflasker og såper som har vært åpnet for mer enn et år siden, og foreløpig lever jeg. Skal si i fra om jeg dør, though 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Mange M'er der, ja De står jo ved siden av sånn gjenvinningsmerke og sånt. Det er vel som Moraki sier, at det er holdbarheten. Men hva er det verste som kan skje? Muggen shampo? Har nok shampoflasker og såper som har vært åpnet for mer enn et år siden, og foreløpig lever jeg. Skal si i fra om jeg dør, though Hoho, så skvetten som jeg er tror jeg det er tryggere at du ikke lar meg vite det ) Men om man skulle daue av det har nok ikke jeg vært så sprek i dag da ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.