Gå til innhold

På badet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

her en dag så jeg at nesten alle shampoo, balsam, dusjsåpeflaskene var merket med en liten rund eske. I alle står det 24M, 12M eller 6M

Er det noen som har peiling på hva i all verden det merket står for?

Mistet nesten nattesøvnen min over det der... :o)

Skrevet

At de er holdbare i to år, ett år eller et halvt år. M som i måned :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Oi...nå kommer jeg til miste nattesøvnen min om jeg ikke tusler en siste tur ut på badet før jeg legger meg, for å se om mine flasker også har M'er :o

Skrevet

At de er holdbare i to år, ett år eller et halvt år. M som i måned :-)

Åh... ikke verre...

Takker for svar, nå skal jeg få sove i natt :o)

Skrevet

Oi...nå kommer jeg til miste nattesøvnen min om jeg ikke tusler en siste tur ut på badet før jeg legger meg, for å se om mine flasker også har M'er :o

Du finner nok mange M`er skal du se :o)

Av alle ting å gruble på ;o)

Natta!

Skrevet

Åh... ikke verre...

Takker for svar, nå skal jeg få sove i natt :o)

Nei det er ikke verre, så nå kan du sove godt! God natt :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Du finner nok mange M`er skal du se :o)

Av alle ting å gruble på ;o)

Natta!

Mange M'er der, ja :o

De står jo ved siden av sånn gjenvinningsmerke og sånt. Det er vel som Moraki sier, at det er holdbarheten. Men hva er det verste som kan skje? Muggen shampo? ;) Har nok shampoflasker og såper som har vært åpnet for mer enn et år siden, og foreløpig lever jeg. Skal si i fra om jeg dør, though :o

Skrevet

Mange M'er der, ja :o

De står jo ved siden av sånn gjenvinningsmerke og sånt. Det er vel som Moraki sier, at det er holdbarheten. Men hva er det verste som kan skje? Muggen shampo? ;) Har nok shampoflasker og såper som har vært åpnet for mer enn et år siden, og foreløpig lever jeg. Skal si i fra om jeg dør, though :o

Hoho, så skvetten som jeg er tror jeg det er tryggere at du ikke lar meg vite det :o)

Men om man skulle daue av det har nok ikke jeg vært så sprek i dag da ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...