Gå til innhold

Scenario: Avkommet ditt viser skjevt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din reaksjon? Skuffelse? Sinne? Forståelse? Medlidenhet? Bryr deg ikke?

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

14

• Katt-ja

13

• Gemini

7

• hidi, the scorpion

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hæ?

Skjevt hva da?

Jeg er glad i avkommet mitt uansett hva de viser. Skjevt eller ei.

frøken rosanna
Skrevet

Jeg antar at du mener avføringa di fiser skjevt....ja det blir jeg skikkelig skuffa over. Har nemlig skjedd meg noen ganger, ja!

Skrevet

skjevt? hva er det for noe? å vise skjevt?

Aldri hørt det uttrykket.

Skrevet

Helt i orden om mitt barn blir homo!

Så lenge han har det bra og føler han blir respektert, så er ingeting bedre enn det. Håper norge blir mindre konservativt i forhold til homofili, men det er på god vei da :) Det er jeg glad for.

jeg kjemper for de homofiles sak!

Skrevet

Helt i orden om mitt barn blir homo!

Så lenge han har det bra og føler han blir respektert, så er ingeting bedre enn det. Håper norge blir mindre konservativt i forhold til homofili, men det er på god vei da :) Det er jeg glad for.

jeg kjemper for de homofiles sak!

Enig! Ut med kristenfundamentalistene og homo-hatere som Høybraaten og KrF!

Skrevet

At barnet mitt blir lukkeleg når ho veks opp er det viktigaste, ikkje kva slags kjønn ho blir forelska i.

Skrevet

At barnet mitt blir lukkeleg når ho veks opp er det viktigaste, ikkje kva slags kjønn ho blir forelska i.

En homofil kamerat møtte følgende reaksjon fra mor si:

"Sukk, er du helt sikker på at du vil dette, da?"

Skrevet

Enig! Ut med kristenfundamentalistene og homo-hatere som Høybraaten og KrF!

Halleluja ;P

Skrevet

Spiller ingen rolle, samme hvor skjeve de hadde vært. Mine barn alikevel

Skrevet

Viser seg skjevt. (homo).

I orden så lenge det blir lykkelige.

Det er en kjendis i Danmark som er homofil. I og for seg ikke så rart, men det spesielle er av fem søsken, så er fire av dem i den familien homofile.

frøken rosanna
Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor skjeve de er da. Altså,...hvis de nærmest ligger....til enhver tid...det er jo ikke akkurat fint da....Jeg skulle jo ønske at de kunne retta seg litt opp i allefall på bilder og sånn!

hidi, the scorpion
Skrevet

For en overskrift da, Zakko!

Jeg lurte på hvor barnet eventuelt var skjevt, og hvorfor det skulle være noen problem...

Ordbruken din må være like gammel som Moses. Hva er galt med homofili i overskriften?

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor skjeve de er da. Altså,...hvis de nærmest ligger....til enhver tid...det er jo ikke akkurat fint da....Jeg skulle jo ønske at de kunne retta seg litt opp i allefall på bilder og sånn!

*lol*

Skrevet

LOL :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...