Gå til innhold

Scenario: Avkommet ditt viser skjevt

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor skjeve de er da. Altså,...hvis de nærmest ligger....til enhver tid...det er jo ikke akkurat fint da....Jeg skulle jo ønske at de kunne retta seg litt opp i allefall på bilder og sånn!

Ler!

Er faktisk helt enig...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

14

• Katt-ja

13

• Gemini

7

• hidi, the scorpion

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest marmemor
Skrevet

Det viktigste er at de er friske, lykkelige og har et godt liv. Alt annet er uvesentlig.

Skrevet

Hvorfor skulle det være noe problem?

Bare barnet vokser opp til å bli et lykkelig og selvstendig voksent menneske så er jeg fornøyd jeg!

Evt. mas om barnebarn skal barnet i alle fall få slippe, helt uavhengig av legning. (Ikke at homofile ikke kan få barn på den ene eller andre måten, men ikke alle velger det).

Skrevet

Samma det vel.

Men for et tåpelig begrep.

Så utrolig enig - i begge ting du sier!

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor skjeve de er da. Altså,...hvis de nærmest ligger....til enhver tid...det er jo ikke akkurat fint da....Jeg skulle jo ønske at de kunne retta seg litt opp i allefall på bilder og sånn!

he he

Gjest Persille
Skrevet

*lol*

Skrevet

Hadde ikke vært noe problem for meg i det hele tatt. Jeg ville vært like glad i barnet mitt uansett legning.

Men hadde jeg vært lesbisk, hadde det nok vært et problem for noen ja...

Skrevet

Spiller ingen rolle. :o) Så lenge barnet blir lykkelig så er det meg ett fett om det er sammen med en av samme eller motsatt kjønn.

Dette snakket faktisk pappan og jeg om da poden var liten (før Snuppa ble født) og vi var skjønt enige om det.

Skrevet

Jeg håper da virkelig at jeg hadde vist forståelse for det.

Skrevet

Det gleder meg å se svarene i denne tråden (når folk endelig skjønte hva du snakket om, i alle fall).

Jeg hadde selvfølgelig ikke hatt noe i mot det om sønnen min er homofil.

Skrevet

Når jeg tenker meg litt om: Tror jeg hadde blitt litt trist over det,- fordi det fortsatt ikke er veldig enkelt å være homofil.

Bortsett fra det, hadde det vært greit for meg.

Skrevet

Hvorfor skulle det være noe problem?

Bare barnet vokser opp til å bli et lykkelig og selvstendig voksent menneske så er jeg fornøyd jeg!

Evt. mas om barnebarn skal barnet i alle fall få slippe, helt uavhengig av legning. (Ikke at homofile ikke kan få barn på den ene eller andre måten, men ikke alle velger det).

Tror foreldra mine begynner å bli litt bekymret for at de ikke vil få barnebarn. De hinter stadig om at det vel snart er på tide å få seg dame, om den biologiske klokka osv.

Jeg skjønner ikke at de bryr seg om det. Jeg gir i hvert fall fullstendig faen i om genene mine lever videre etter at jeg er død. Hvorfor skulle jeg bry meg om det!

Skrevet

Tror foreldra mine begynner å bli litt bekymret for at de ikke vil få barnebarn. De hinter stadig om at det vel snart er på tide å få seg dame, om den biologiske klokka osv.

Jeg skjønner ikke at de bryr seg om det. Jeg gir i hvert fall fullstendig faen i om genene mine lever videre etter at jeg er død. Hvorfor skulle jeg bry meg om det!

Hallo! Du er 22. Du har minst 30 år på deg.

Skrevet

Det gleder meg å se svarene i denne tråden (når folk endelig skjønte hva du snakket om, i alle fall).

Jeg hadde selvfølgelig ikke hatt noe i mot det om sønnen min er homofil.

Supert, folk har begynt å forstå! Verden går framover.

For 20 år siden tror jeg svarene hadde vært fysj, fysj og atter fysj. Homofili er synd.

Skrevet

Når jeg tenker meg litt om: Tror jeg hadde blitt litt trist over det,- fordi det fortsatt ikke er veldig enkelt å være homofil.

Bortsett fra det, hadde det vært greit for meg.

Så trist som i trist fordi det vil medføre problemer for avkommet?

Ja, det er nok fortsatt ikke helt enkelt å være homofil. Men langt enklere enn for 20 år siden.

Skrevet

Hallo! Du er 22. Du har minst 30 år på deg.

Ja, jeg stresser ikke sjøl.

Skrevet

Så trist som i trist fordi det vil medføre problemer for avkommet?

Ja, det er nok fortsatt ikke helt enkelt å være homofil. Men langt enklere enn for 20 år siden.

Jepp, derfor.

Fortsatt er unge homofile overrepresentert i selvmordsstatistikken...

Forresten tror jeg folk flest ikke var så fordomsfulle for 20 år siden heller... Det er ikke så lenge siden, i den sammenhengen - men hvis du er født omtrent da, skjønner jeg jo at _du_ synes det er evigheter siden ;-)

Skrevet

Jepp, derfor.

Fortsatt er unge homofile overrepresentert i selvmordsstatistikken...

Forresten tror jeg folk flest ikke var så fordomsfulle for 20 år siden heller... Det er ikke så lenge siden, i den sammenhengen - men hvis du er født omtrent da, skjønner jeg jo at _du_ synes det er evigheter siden ;-)

Pisspreik. Alle vet at 20 år er lang tid. Mye har skjedd siden 1987, ikke minst på den teknologiske fronten.

I 2027 vil vi le av teknologien vi har i dag. Verden vil ikke være til å kjenne igjen.

Tenk hvor overveldet du ville blitt om du ble sendt fra 1987 til dagens verden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...