hidi, the scorpion Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Det kommer jo litt an på hvor skjeve de er da. Altså,...hvis de nærmest ligger....til enhver tid...det er jo ikke akkurat fint da....Jeg skulle jo ønske at de kunne retta seg litt opp i allefall på bilder og sånn! Ler! Er faktisk helt enig... 0 Siter
Gjest marmemor Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det viktigste er at de er friske, lykkelige og har et godt liv. Alt annet er uvesentlig. 0 Siter
kamazi Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Samma det vel. Men for et tåpelig begrep. 0 Siter
Gemini Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvorfor skulle det være noe problem? Bare barnet vokser opp til å bli et lykkelig og selvstendig voksent menneske så er jeg fornøyd jeg! Evt. mas om barnebarn skal barnet i alle fall få slippe, helt uavhengig av legning. (Ikke at homofile ikke kan få barn på den ene eller andre måten, men ikke alle velger det). 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Samma det vel. Men for et tåpelig begrep. Så utrolig enig - i begge ting du sier! 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det kommer jo litt an på hvor skjeve de er da. Altså,...hvis de nærmest ligger....til enhver tid...det er jo ikke akkurat fint da....Jeg skulle jo ønske at de kunne retta seg litt opp i allefall på bilder og sånn! he he 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det kommer jo litt an på hvor skjeve de er da. Altså,...hvis de nærmest ligger....til enhver tid...det er jo ikke akkurat fint da....Jeg skulle jo ønske at de kunne retta seg litt opp i allefall på bilder og sånn! *lol* 0 Siter
EllaJo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hadde ikke vært noe problem for meg i det hele tatt. Jeg ville vært like glad i barnet mitt uansett legning. Men hadde jeg vært lesbisk, hadde det nok vært et problem for noen ja... 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Spiller ingen rolle. ) Så lenge barnet blir lykkelig så er det meg ett fett om det er sammen med en av samme eller motsatt kjønn. Dette snakket faktisk pappan og jeg om da poden var liten (før Snuppa ble født) og vi var skjønt enige om det. 0 Siter
nick Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg skjønner ikke en dritt av hva du snakker om? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg håper da virkelig at jeg hadde vist forståelse for det. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det gleder meg å se svarene i denne tråden (når folk endelig skjønte hva du snakket om, i alle fall). Jeg hadde selvfølgelig ikke hatt noe i mot det om sønnen min er homofil. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Når jeg tenker meg litt om: Tror jeg hadde blitt litt trist over det,- fordi det fortsatt ikke er veldig enkelt å være homofil. Bortsett fra det, hadde det vært greit for meg. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvorfor skulle det være noe problem? Bare barnet vokser opp til å bli et lykkelig og selvstendig voksent menneske så er jeg fornøyd jeg! Evt. mas om barnebarn skal barnet i alle fall få slippe, helt uavhengig av legning. (Ikke at homofile ikke kan få barn på den ene eller andre måten, men ikke alle velger det). Tror foreldra mine begynner å bli litt bekymret for at de ikke vil få barnebarn. De hinter stadig om at det vel snart er på tide å få seg dame, om den biologiske klokka osv. Jeg skjønner ikke at de bryr seg om det. Jeg gir i hvert fall fullstendig faen i om genene mine lever videre etter at jeg er død. Hvorfor skulle jeg bry meg om det! 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Tror foreldra mine begynner å bli litt bekymret for at de ikke vil få barnebarn. De hinter stadig om at det vel snart er på tide å få seg dame, om den biologiske klokka osv. Jeg skjønner ikke at de bryr seg om det. Jeg gir i hvert fall fullstendig faen i om genene mine lever videre etter at jeg er død. Hvorfor skulle jeg bry meg om det! Hallo! Du er 22. Du har minst 30 år på deg. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det gleder meg å se svarene i denne tråden (når folk endelig skjønte hva du snakket om, i alle fall). Jeg hadde selvfølgelig ikke hatt noe i mot det om sønnen min er homofil. Supert, folk har begynt å forstå! Verden går framover. For 20 år siden tror jeg svarene hadde vært fysj, fysj og atter fysj. Homofili er synd. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Når jeg tenker meg litt om: Tror jeg hadde blitt litt trist over det,- fordi det fortsatt ikke er veldig enkelt å være homofil. Bortsett fra det, hadde det vært greit for meg. Så trist som i trist fordi det vil medføre problemer for avkommet? Ja, det er nok fortsatt ikke helt enkelt å være homofil. Men langt enklere enn for 20 år siden. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hallo! Du er 22. Du har minst 30 år på deg. Ja, jeg stresser ikke sjøl. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Så trist som i trist fordi det vil medføre problemer for avkommet? Ja, det er nok fortsatt ikke helt enkelt å være homofil. Men langt enklere enn for 20 år siden. Jepp, derfor. Fortsatt er unge homofile overrepresentert i selvmordsstatistikken... Forresten tror jeg folk flest ikke var så fordomsfulle for 20 år siden heller... Det er ikke så lenge siden, i den sammenhengen - men hvis du er født omtrent da, skjønner jeg jo at _du_ synes det er evigheter siden ;-) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jepp, derfor. Fortsatt er unge homofile overrepresentert i selvmordsstatistikken... Forresten tror jeg folk flest ikke var så fordomsfulle for 20 år siden heller... Det er ikke så lenge siden, i den sammenhengen - men hvis du er født omtrent da, skjønner jeg jo at _du_ synes det er evigheter siden ;-) Pisspreik. Alle vet at 20 år er lang tid. Mye har skjedd siden 1987, ikke minst på den teknologiske fronten. I 2027 vil vi le av teknologien vi har i dag. Verden vil ikke være til å kjenne igjen. Tenk hvor overveldet du ville blitt om du ble sendt fra 1987 til dagens verden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.