Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Samme resultat, lol! Samme funksjon, tror jeg vi sier. At resultatet er milevis bedre med DVD, er det liten tvil om. Det blir jo det samme som å si at det ikke er så stor forskjell på å ro over Atlantern og å kjøre highspeedbåd, så lenge man kommer over. Samme resultat. Flisespikkeri... 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Med unntak av det med mannen, så var det ganske likt som hos oss. Vi giftet oss for snart 7 år siden, og prøvde ikke å få barn før i høst, og da gikk det på første forsøk! hehe Men jeg har skjønt på flere, enten via direkte kommentarer eller litt mer diffuse tilbakemeldinger at mange har trodd at vi har vært ufrivillig barnløse i disse årene. Hvis ikke barnet har hastverk, så rekker jeg å fylle 37 før jeg blir mamma også. Du har fortsatt rikelig med tid til å få et halvt fotballag. :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Du har fortsatt rikelig med tid til å få et halvt fotballag. :-) Veeeel... 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Veeeel... Nr. 1 når du er 37. Nr. 2 når du er 38. Nr. 3 når du er 39. Nr. 4 når du er 40. Ett års pause. Nr. 5 når du er 42 og nr. 6 når du er 43. Det går så fint så. :-) Ingen tvang selvfølgelig! :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Nr. 1 når du er 37. Nr. 2 når du er 38. Nr. 3 når du er 39. Nr. 4 når du er 40. Ett års pause. Nr. 5 når du er 42 og nr. 6 når du er 43. Det går så fint så. :-) Ingen tvang selvfølgelig! :-) Skrekkscenario! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.