Gjest Persille Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det trengingsstudioet som er der - kan alle studentene bruke det fritt? Eller kan man betale for en dropp-in time eller noe? 0 Siter
Gjest UiO-student som bor i nærheten, og derfor trener der. Men liker Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Studentidretten Nydalen heter det, ligger i BI-bygget. Koster penger for alle. Billigst for studenter ved Universitet, litt dyrere for BI-studenter. Prisforskjellen gjenspeiler hvor mye de bidrar med til Studentsamskipnaden i Oslo (SiO). Det vanligste er å betale seg inn pr. semester. Det går også an å betale drop in, tror prisen der er 50,- for studenter med dokumentasjon og ganske mye mer for ikke-studenter. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Studentidretten Nydalen heter det, ligger i BI-bygget. Koster penger for alle. Billigst for studenter ved Universitet, litt dyrere for BI-studenter. Prisforskjellen gjenspeiler hvor mye de bidrar med til Studentsamskipnaden i Oslo (SiO). Det vanligste er å betale seg inn pr. semester. Det går også an å betale drop in, tror prisen der er 50,- for studenter med dokumentasjon og ganske mye mer for ikke-studenter. Jeg er bare der en sjelden gang, men av praktiske årsaker blir den enklest å trene der i morgen. Takk for info Fant ikke på noe nettet.... 0 Siter
Gjest UiO-student som blabla... Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er bare der en sjelden gang, men av praktiske årsaker blir den enklest å trene der i morgen. Takk for info Fant ikke på noe nettet.... Jeg skal også dit i morgen. Ser du en knakende kjekk kar med armer store som bananer, er det bare å ta kontakt. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg skal også dit i morgen. Ser du en knakende kjekk kar med armer store som bananer, er det bare å ta kontakt. Da skal jeg hive meg over Jeg har for vane å gjøre det når jeg ser knakende kjekke karer på treningssentre! Spesielt fordi det er da jeg føler meg mest attraktiv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.