Gå til innhold

Trene på BI i Nydalen?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Det trengingsstudioet som er der - kan alle studentene bruke det fritt?

Eller kan man betale for en dropp-in time eller noe?

Gjest UiO-student som bor i nærheten, og derfor trener der. Men liker
Skrevet

Studentidretten Nydalen heter det, ligger i BI-bygget.

Koster penger for alle. Billigst for studenter ved Universitet, litt dyrere for BI-studenter. Prisforskjellen gjenspeiler hvor mye de bidrar med til Studentsamskipnaden i Oslo (SiO).

Det vanligste er å betale seg inn pr. semester. Det går også an å betale drop in, tror prisen der er 50,- for studenter med dokumentasjon og ganske mye mer for ikke-studenter.

Gjest Persille
Skrevet

Studentidretten Nydalen heter det, ligger i BI-bygget.

Koster penger for alle. Billigst for studenter ved Universitet, litt dyrere for BI-studenter. Prisforskjellen gjenspeiler hvor mye de bidrar med til Studentsamskipnaden i Oslo (SiO).

Det vanligste er å betale seg inn pr. semester. Det går også an å betale drop in, tror prisen der er 50,- for studenter med dokumentasjon og ganske mye mer for ikke-studenter.

Jeg er bare der en sjelden gang, men av praktiske årsaker blir den enklest å trene der i morgen.

Takk for info :)

Fant ikke på noe nettet....

Gjest UiO-student som blabla...
Skrevet

Jeg er bare der en sjelden gang, men av praktiske årsaker blir den enklest å trene der i morgen.

Takk for info :)

Fant ikke på noe nettet....

Jeg skal også dit i morgen. Ser du en knakende kjekk kar med armer store som bananer, er det bare å ta kontakt.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg skal også dit i morgen. Ser du en knakende kjekk kar med armer store som bananer, er det bare å ta kontakt.

Da skal jeg hive meg over ;)

Jeg har for vane å gjøre det når jeg ser knakende kjekke karer på treningssentre! Spesielt fordi det er da jeg føler meg mest attraktiv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...