Gå til innhold

90% av taxisvindlerne har utenlandsk bakgrunn

Anbefalte innlegg

Gjest ikke-overrasket
Skrevet

Ikke jeg iallefall.

En annen %-vis oppsummering jeg fikk med meg på nyhetene for en tid tilbake ...

80% av alle innsatte i norske fengsler, er av utenlandsk opprinnelse ....

Skrevet

Det forunderer meg ikke i det hele tatt, selv om det er nok av de norske også som svindler.

Skrevet

Skal man dømme etter hvem som kjører taxi, virker det som om de etnisk norske er overrepresentert i denne undersøkelsen.

Gjest Elextra
Skrevet

Kfr. Keinsteins tråd over - med andre ord er snusket ganke likelig fordelt mellom innvandrere og nordmenn.

Skrevet

Kfr. Keinsteins tråd over - med andre ord er snusket ganke likelig fordelt mellom innvandrere og nordmenn.

Nja,- jeg har ikke klart å finne - ut fra den artikkelen - fordelingen av taxieiere totalt på etnisk gruppe...?

Det snakkes bare om hvor mange prosent av svindlerne.

Gjest Elextra
Skrevet

Nja,- jeg har ikke klart å finne - ut fra den artikkelen - fordelingen av taxieiere totalt på etnisk gruppe...?

Det snakkes bare om hvor mange prosent av svindlerne.

Ah, mulig jeg leste litt feil her.

Skrevet

Ah, mulig jeg leste litt feil her.

Det var skrevet litt rart i artikkelen,- men en helt annen sak er at det kan godt hende du har rett likevel. Ikke umulig at det faktisk er ca 2/3 pakistansk-ættede eiere...

Gjest hvor mange prosent?
Skrevet

Skal man dømme etter hvem som kjører taxi, virker det som om de etnisk norske er overrepresentert i denne undersøkelsen.

Hvor mange prosent utgjør taxikjørere med utenlandsk bakgrunn da? (Oppgi kilde.)

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Det var skrevet litt rart i artikkelen,- men en helt annen sak er at det kan godt hende du har rett likevel. Ikke umulig at det faktisk er ca 2/3 pakistansk-ættede eiere...

Det står jo svart på hvitt at

1/3 av drosjeeierne har pakistansk bakgrunn.

Skrevet

Det står jo svart på hvitt at

1/3 av drosjeeierne har pakistansk bakgrunn.

Det fant jeg ikke i går,- men nå ser jeg det jo. Pussig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...