Louis Cyphre Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1640329.ece 90% av skattesvindlerne i taxinæringen i Oslo er personer med utenlandsk bakgrunn. 73% av dem er muslimer med pakistansk bakgrunn. Noen som er overrasket? 0 Siter
Gjest ikke-overrasket Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ikke jeg iallefall. En annen %-vis oppsummering jeg fikk med meg på nyhetene for en tid tilbake ... 80% av alle innsatte i norske fengsler, er av utenlandsk opprinnelse .... 0 Siter
mrxx Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det forunderer meg ikke i det hele tatt, selv om det er nok av de norske også som svindler. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Skal man dømme etter hvem som kjører taxi, virker det som om de etnisk norske er overrepresentert i denne undersøkelsen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Kfr. Keinsteins tråd over - med andre ord er snusket ganke likelig fordelt mellom innvandrere og nordmenn. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Kfr. Keinsteins tråd over - med andre ord er snusket ganke likelig fordelt mellom innvandrere og nordmenn. Nja,- jeg har ikke klart å finne - ut fra den artikkelen - fordelingen av taxieiere totalt på etnisk gruppe...? Det snakkes bare om hvor mange prosent av svindlerne. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Nja,- jeg har ikke klart å finne - ut fra den artikkelen - fordelingen av taxieiere totalt på etnisk gruppe...? Det snakkes bare om hvor mange prosent av svindlerne. Ah, mulig jeg leste litt feil her. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ah, mulig jeg leste litt feil her. Det var skrevet litt rart i artikkelen,- men en helt annen sak er at det kan godt hende du har rett likevel. Ikke umulig at det faktisk er ca 2/3 pakistansk-ættede eiere... 0 Siter
Gjest hvor mange prosent? Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Skal man dømme etter hvem som kjører taxi, virker det som om de etnisk norske er overrepresentert i denne undersøkelsen. Hvor mange prosent utgjør taxikjørere med utenlandsk bakgrunn da? (Oppgi kilde.) 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det var skrevet litt rart i artikkelen,- men en helt annen sak er at det kan godt hende du har rett likevel. Ikke umulig at det faktisk er ca 2/3 pakistansk-ættede eiere... Det står jo svart på hvitt at 1/3 av drosjeeierne har pakistansk bakgrunn. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Det står jo svart på hvitt at 1/3 av drosjeeierne har pakistansk bakgrunn. Det fant jeg ikke i går,- men nå ser jeg det jo. Pussig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.