Gå til innhold

Vendela

Gjest HappyGangsta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig. Jeg hadde også en amerikansk bekjent som slet med å bli kjent med folk i Norge. Til slutt mente han at alle damer fra 15-80 i den store gården der han bodde trodde han forsøkte å legge an på dem :-). Etterhvert svarte de ikke når han hilste, de synes vel det var tryggest. Ganske trist egentlig.

Uffda!

Gjest HappyGangsta
Skrevet

Jeg syns hele denne tråden bare beviser at hun har helt rett og at vi er smålige og kuet av janteloven her til lands.

"Vi er ikke misunnerlige, det er jo bare Vendela som tror hu er no..."

Hun ble kalt "glamourmodell" i Aftenposten og er lei seg for det, det hadde jammen jeg også blitt.

Nå har jeg akkurat oppdatert meg på tråden.

Syntes ikke jeg så så mye jantelov her, egentlig? Men det er en lang diskusjon om hvordan det er å være innflytter, at det er tøft med kulturforskjeller osv. Jeg synes de er rent omsorgsfulle under her, jeg!

Hvis Vendela hadde holdt seg til saken selv, og nøyd seg med å be pressen skille sak og person, ville jeg hatt sympati med henne. Det var da jeg kom til den negative bemerkningen i forhold til en tidligere ansatt (man har vel forresten taushetsplikt som arbeidsgiver?) at jeg syntes hele greia ble ren syting uten noe hold i.

Jeg reagerer negativt på personer som tillater seg å si hva som helst selv, men ikke tåler noen ting fra andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...