Gå til innhold

Solarium - hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK. Som sagt er det ett år siden sist jeg tok sol, og jeg har ikke gjort det mye. Greit å høre litt her først.

Da satser jeg på 15 min i dag, 20, min på torsdag, og evt 25 min på lørdag.

Høres det fornuftig ut?

Jeg hadde nok ikke tålt det, men det høres ut som du har en litt mørkere hudtype enn meg.

Du får begynne, og se hvordan huden tar det! Husk bare at blir du brent er det på en måte gjort, da må du vente en stund før du soler deg igjen. Jeg ville nok ikke økt tiden så fort som du planlegger.

Kos deg i solen!

:o)

Skrevet

Jeg hadde nok ikke tålt det, men det høres ut som du har en litt mørkere hudtype enn meg.

Du får begynne, og se hvordan huden tar det! Husk bare at blir du brent er det på en måte gjort, da må du vente en stund før du soler deg igjen. Jeg ville nok ikke økt tiden så fort som du planlegger.

Kos deg i solen!

:o)

Jeg tok 20 minutter i ettermiddag. Mye kaldere enn jeg husket å legge seg ned, men mye mer avslappende enn jeg husket når jeg først var i gang....Sovnet de siste fem minuttene, og bråvåknet da det var over!

Og resultatet? Joda, ganske så varm i kinnene og i hodet i kveld - litt rødere enn vanlig - men ikke brent.

Tror jeg tar 20 minutter på torsdag også!

Skrevet

Jeg ville i allefall hoppa over første gang.

Ja, det holdt absolutt med 20 minutter uten ansiktslampen!

Tror jeg satser på 20 minutter på torsdag også :-)

Skrevet

Jeg er litt mørkere i huden enn snittet, blir lett brun, sjelden brent - og kan fint kjøre på med en halvtime første gangen, og annenhver dag etter det.

Det holdt med 20 minutter for meg. Ble en antydning rød og varm i hodet, men ikke brent.

Holder meg til 20 minutter neste gang også. Utrolig deilig å ligge der - jeg sovnet faktisk de siste fem minuttene, og bråvåknet da det var slutt!

Skrevet

Jeg tok 20 minutter i ettermiddag. Mye kaldere enn jeg husket å legge seg ned, men mye mer avslappende enn jeg husket når jeg først var i gang....Sovnet de siste fem minuttene, og bråvåknet da det var over!

Og resultatet? Joda, ganske så varm i kinnene og i hodet i kveld - litt rødere enn vanlig - men ikke brent.

Tror jeg tar 20 minutter på torsdag også!

Heldig du som tåler litt! Jeg blir svidd etter 15 :o)

Skrevet

Heldig du som tåler litt! Jeg blir svidd etter 15 :o)

På oppslaget i solariumet stod det 15-25 minutter for lys hud - så da valgte jeg 20 minutter.

Deilig å få litt farge :-) Jeg klarte å late som om jeg lå og solte meg ute om sommeren!

Gjest Persille
Skrevet

Det holdt med 20 minutter for meg. Ble en antydning rød og varm i hodet, men ikke brent.

Holder meg til 20 minutter neste gang også. Utrolig deilig å ligge der - jeg sovnet faktisk de siste fem minuttene, og bråvåknet da det var slutt!

Heh, det er det kjipeste - så utrolig deilig å ligger der i varmen, og så plutselig er det over og det blir kaldt og mørkt :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...