Gå til innhold

permisjonspenger

Anbefalte innlegg

Gjest Lissi25
Skrevet

Hei! Sendte inn permisjonspapirene (søknad om permisjonspenger)for snart 2 uker siden. Noen som vet når en får tilbakemelding på de?

Skrevet

Jeg holder på å fylle ut nå, har du sendt med erklæring fra lege som bevis for termindato? Eller kan det holde å sende med kopi av helsekortet?

Gjest Lissi25
Skrevet

Jeg holder på å fylle ut nå, har du sendt med erklæring fra lege som bevis for termindato? Eller kan det holde å sende med kopi av helsekortet?

Jeg sendte inn det arket jeg fikk på ultralyden. Sender du inn etter permisjonen har begynt?

Skrevet

Jeg sendte inn det arket jeg fikk på ultralyden. Sender du inn etter permisjonen har begynt?

Ja, permisjonen min begynte 13 januar, så jeg er litt sen i avtrekkern..

Gjest Lissi25
Skrevet

Ja, permisjonen min begynte 13 januar, så jeg er litt sen i avtrekkern..

Det er nav som skal betale min permisjon,ikke arbeidsgiver, så jeg vil ikke være for sen.Går ut fra at det er lang behandlingstid. Begynner i permisjon 5 mars. Gleder meg!

Skrevet

Det er nav som skal betale min permisjon,ikke arbeidsgiver, så jeg vil ikke være for sen.Går ut fra at det er lang behandlingstid. Begynner i permisjon 5 mars. Gleder meg!

Sikkert ikke dumt. Jeg tok en kikk i papirene mine nå, men sykehuset har visst beholdt det ultralyd-arket etter fødsel. :-(

Gjest Lissi25
Skrevet

Sikkert ikke dumt. Jeg tok en kikk i papirene mine nå, men sykehuset har visst beholdt det ultralyd-arket etter fødsel. :-(

Det går sikkert fint an å sende inn kopi av helsekortet. Lege/jormor har jo underskrevet på det.

Gjest Lissi25
Skrevet

Men, forresten. Det er vel ikke terminen de er interessert i når du har født? Det er jo fødselsdagen de skal ta hensyn til. Sykehuset skal informere nav om fødseldagen. Permisjonen blir jo regnet ut fra fødsel ikke termin.

Skrevet

Men, forresten. Det er vel ikke terminen de er interessert i når du har født? Det er jo fødselsdagen de skal ta hensyn til. Sykehuset skal informere nav om fødseldagen. Permisjonen blir jo regnet ut fra fødsel ikke termin.

Jeg vet ikke? :-)

Men det er jo en egen rubrikk for utfylling av termindato, og denne skal bekreftes av en legeerklæring. Må nok ta en telefon eller to for å finne ut av dette.

Gjest Lissi25
Skrevet

Jeg vet ikke? :-)

Men det er jo en egen rubrikk for utfylling av termindato, og denne skal bekreftes av en legeerklæring. Må nok ta en telefon eller to for å finne ut av dette.

ja, gjør det. En må være utdannet advokat for å kunne svare på disse skjemaene :) Håper det går bra med lille nurket :) Skal bli kjent med mitt om 6 uker +- 2 uker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...