Gjest Lissi25 Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hei! Sendte inn permisjonspapirene (søknad om permisjonspenger)for snart 2 uker siden. Noen som vet når en får tilbakemelding på de? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg holder på å fylle ut nå, har du sendt med erklæring fra lege som bevis for termindato? Eller kan det holde å sende med kopi av helsekortet? 0 Siter
Gjest Lissi25 Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg holder på å fylle ut nå, har du sendt med erklæring fra lege som bevis for termindato? Eller kan det holde å sende med kopi av helsekortet? Jeg sendte inn det arket jeg fikk på ultralyden. Sender du inn etter permisjonen har begynt? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg sendte inn det arket jeg fikk på ultralyden. Sender du inn etter permisjonen har begynt? Ja, permisjonen min begynte 13 januar, så jeg er litt sen i avtrekkern.. 0 Siter
Gjest Lissi25 Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ja, permisjonen min begynte 13 januar, så jeg er litt sen i avtrekkern.. Det er nav som skal betale min permisjon,ikke arbeidsgiver, så jeg vil ikke være for sen.Går ut fra at det er lang behandlingstid. Begynner i permisjon 5 mars. Gleder meg! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det er nav som skal betale min permisjon,ikke arbeidsgiver, så jeg vil ikke være for sen.Går ut fra at det er lang behandlingstid. Begynner i permisjon 5 mars. Gleder meg! Sikkert ikke dumt. Jeg tok en kikk i papirene mine nå, men sykehuset har visst beholdt det ultralyd-arket etter fødsel. :-( 0 Siter
Gjest Lissi25 Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Sikkert ikke dumt. Jeg tok en kikk i papirene mine nå, men sykehuset har visst beholdt det ultralyd-arket etter fødsel. :-( Det går sikkert fint an å sende inn kopi av helsekortet. Lege/jormor har jo underskrevet på det. 0 Siter
Gjest Lissi25 Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Sikkert ikke dumt. Jeg tok en kikk i papirene mine nå, men sykehuset har visst beholdt det ultralyd-arket etter fødsel. :-( Men, forresten. Det er vel ikke terminen de er interessert i når du har født? Det er jo fødselsdagen de skal ta hensyn til. Sykehuset skal informere nav om fødseldagen. Permisjonen blir jo regnet ut fra fødsel ikke termin. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Men, forresten. Det er vel ikke terminen de er interessert i når du har født? Det er jo fødselsdagen de skal ta hensyn til. Sykehuset skal informere nav om fødseldagen. Permisjonen blir jo regnet ut fra fødsel ikke termin. Jeg vet ikke? :-) Men det er jo en egen rubrikk for utfylling av termindato, og denne skal bekreftes av en legeerklæring. Må nok ta en telefon eller to for å finne ut av dette. 0 Siter
Gjest Lissi25 Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg vet ikke? :-) Men det er jo en egen rubrikk for utfylling av termindato, og denne skal bekreftes av en legeerklæring. Må nok ta en telefon eller to for å finne ut av dette. ja, gjør det. En må være utdannet advokat for å kunne svare på disse skjemaene Håper det går bra med lille nurket Skal bli kjent med mitt om 6 uker +- 2 uker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.