Gå til innhold

Privat hudlege Romerike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en ok privat hudlege på nedre Romerike?

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi har vært hos Mc Faddon, han har praksis på Åråsen.

Var iallefall veldig fornøyd når vi var der, det er riktignok et par år siden.

Var der med sønnen vår.

Skrevet

Mc Faddon er kjempe bra!!! Du trenger henvisning fra legen din... Han holder til i Lillestrøm

Skrevet

Vi har vært hos Mc Faddon, han har praksis på Åråsen.

Var iallefall veldig fornøyd når vi var der, det er riktignok et par år siden.

Var der med sønnen vår.

Takk for tipset, men der trenger vi henvisning.

Skrevet

Mc Faddon er kjempe bra!!! Du trenger henvisning fra legen din... Han holder til i Lillestrøm

Skrevet

Mener å huske at du er godt oppdatert i kjendisverdenen, og jeg takker på forhånd for svar på nedenstående:

Det er nemlig en ting jeg lurer på: Guri Schanke var avbildet i en avis med moren sin (Liv) og et par yngre søsken som alle heter Thorsen. Men jeg trodde hun var datter av avdøde Einar og fru Lollo?

Og at Lollo er bror til mannen til Bettan, slik at Bettan blir inngiftet tante til Guri?

Nå kunne jo enkefru S ha giftet seg på nytt og blitt til Thorsen, men det stemmer jo ikke med at hun har voksne barn med samme navn. Dessuten var det ikke Lollo.

Er det jeg som tuller, er hun ikke datter til revyforfatteren Einar?

Skrevet

Mener å huske at du er godt oppdatert i kjendisverdenen, og jeg takker på forhånd for svar på nedenstående:

Det er nemlig en ting jeg lurer på: Guri Schanke var avbildet i en avis med moren sin (Liv) og et par yngre søsken som alle heter Thorsen. Men jeg trodde hun var datter av avdøde Einar og fru Lollo?

Og at Lollo er bror til mannen til Bettan, slik at Bettan blir inngiftet tante til Guri?

Nå kunne jo enkefru S ha giftet seg på nytt og blitt til Thorsen, men det stemmer jo ikke med at hun har voksne barn med samme navn. Dessuten var det ikke Lollo.

Er det jeg som tuller, er hun ikke datter til revyforfatteren Einar?

Så vidt jeg vet er Guri niesen til Einar.

Men hvor Bettan & mann kommer inn i bildet, har jeg ikke anelse om. :o)

Skrevet

Så vidt jeg vet er Guri niesen til Einar.

Men hvor Bettan & mann kommer inn i bildet, har jeg ikke anelse om. :o)

Ach so. Takk.

Jeg vet ikke helt hvordan dette tanteforholdet har seg jeg heller, men jeg tipper det må være via Tor, og ikke at Bettan og Guri er direkte i slekt.

Skrevet

Ja, jeg skrev at du trengte henvisnig fra legen din... Men det er ikke noe prob. å få tak i!!!?? Nesten alle hudleger må du ha henvisnig for å komme inn til. Før trengte du ikke dt. Det er nye regler. Man trengte ikke det hos MC Fadden før heller

Skrevet

Ja, jeg skrev at du trengte henvisnig fra legen din... Men det er ikke noe prob. å få tak i!!!?? Nesten alle hudleger må du ha henvisnig for å komme inn til. Før trengte du ikke dt. Det er nye regler. Man trengte ikke det hos MC Fadden før heller

Problemet er bare at jeg ikke får time hos fastlegen akkurat nå, og gjerne skulle kommet til en hudlege ganske raskt. Derfor privatløsningen, altså.

Men jeg har funnet i Oslo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...