John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 6. mai 2001 Del Skrevet 6. mai 2001 Hei folkens, må bare stolt få meddele at en av mine toppidrettsutøvere, norgesmester i benkpress, Thomas Iversen, klarte 2. plass i Nordisk mesterskap nå i helgen. Han ble slått hårfint av en finne. Men nå skal i alle fall uttakelse til EM være i boks :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 6. mai 2001 Del Skrevet 6. mai 2001 Gratulerer! Hvor mye løftet han? Var innom siden din men fant ikke ut stort... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 6. mai 2001 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2001 Gratulerer! Hvor mye løftet han? Var innom siden din men fant ikke ut stort... Hei, nei jeg har ikke skrevet noe om det. Han fikk godkjent 130 kg. Han bommet på 142. På håret at han ikke vant hele mesterskapet. Han har pressa over 140 på trening, men hadde et snev av virus i kroppen uka før konkurransen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 7. mai 2001 Del Skrevet 7. mai 2001 Hei, nei jeg har ikke skrevet noe om det. Han fikk godkjent 130 kg. Han bommet på 142. På håret at han ikke vant hele mesterskapet. Han har pressa over 140 på trening, men hadde et snev av virus i kroppen uka før konkurransen. Grattis med den plassen! I ungdom og yngre junior klasse 105+ og 110+ kg(hvis det finnes i ungdomsklassen?), hvordan gikk det der? /mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 7. mai 2001 Del Skrevet 7. mai 2001 Hei, nei jeg har ikke skrevet noe om det. Han fikk godkjent 130 kg. Han bommet på 142. På håret at han ikke vant hele mesterskapet. Han har pressa over 140 på trening, men hadde et snev av virus i kroppen uka før konkurransen. Gratulerer! Iversen har en meget sterk kropp, må jeg si. Å presse 140 kg i benk er fantastisk bra i og med at han veier rundt 60-70 kg, så vidt jeg husker. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 7. mai 2001 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2001 Gratulerer! Iversen har en meget sterk kropp, må jeg si. Å presse 140 kg i benk er fantastisk bra i og med at han veier rundt 60-70 kg, så vidt jeg husker. Med vennlig hilsen Ja, han veier i underkant av 60 kilo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 7. mai 2001 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2001 Grattis med den plassen! I ungdom og yngre junior klasse 105+ og 110+ kg(hvis det finnes i ungdomsklassen?), hvordan gikk det der? /mvh Hei, jeg har dessverre ikke oversikten over øvrige klasseinndelinger. Men det var en rusk der som smelte opp 287 kg i benken, og det gikk lett ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 7. mai 2001 Del Skrevet 7. mai 2001 Hei, jeg har dessverre ikke oversikten over øvrige klasseinndelinger. Men det var en rusk der som smelte opp 287 kg i benken, og det gikk lett ! Vil tro det ikke var i ungdomsklassen da..=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 9. mai 2001 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2001 Vil tro det ikke var i ungdomsklassen da..=) nei, han er 26 år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ungkvinne Skrevet 9. mai 2001 Del Skrevet 9. mai 2001 vant klassen sin med 107,5kg i benken; hvilket vil si NY NORDISK REKORD for klassen 67,5kg eldre junior! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sterkjente Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 Grattis med den plassen! I ungdom og yngre junior klasse 105+ og 110+ kg(hvis det finnes i ungdomsklassen?), hvordan gikk det der? /mvh Hei, du finner resultater fra Nordisk i Benkpress på http://www.oslosk.org Stevnet var kun for seniorer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.