Gå til innhold

Thomas Iversen kom på 2. plass i Nordisk mesterskap i benkpress

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

må bare stolt få meddele at en av mine toppidrettsutøvere, norgesmester i benkpress, Thomas Iversen, klarte 2. plass i Nordisk mesterskap nå i helgen. Han ble slått hårfint av en finne. Men nå skal i alle fall uttakelse til EM være i boks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! :)

Hvor mye løftet han? Var innom siden din men fant ikke ut stort...

Hei,

nei jeg har ikke skrevet noe om det. Han fikk godkjent 130 kg. Han bommet på 142. På håret at han ikke vant hele mesterskapet.

Han har pressa over 140 på trening, men hadde et snev av virus i kroppen uka før konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

nei jeg har ikke skrevet noe om det. Han fikk godkjent 130 kg. Han bommet på 142. På håret at han ikke vant hele mesterskapet.

Han har pressa over 140 på trening, men hadde et snev av virus i kroppen uka før konkurransen.

Grattis med den plassen!:)

I ungdom og yngre junior klasse 105+ og 110+ kg(hvis det finnes i ungdomsklassen?), hvordan gikk det der?

/mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Gratulerer!

Iversen har en meget sterk kropp, må jeg si. Å presse 140 kg i benk er fantastisk bra i og med at han veier rundt 60-70 kg, så vidt jeg husker.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Iversen har en meget sterk kropp, må jeg si. Å presse 140 kg i benk er fantastisk bra i og med at han veier rundt 60-70 kg, så vidt jeg husker.

Med vennlig hilsen

Ja, han veier i underkant av 60 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I ungdom og yngre junior klasse 105+ og 110+ kg(hvis det finnes i ungdomsklassen?), hvordan gikk det der?

/mvh

Hei,

jeg har dessverre ikke oversikten over øvrige klasseinndelinger. Men det var en rusk der som smelte opp 287 kg i benken, og det gikk lett !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg har dessverre ikke oversikten over øvrige klasseinndelinger. Men det var en rusk der som smelte opp 287 kg i benken, og det gikk lett !

Vil tro det ikke var i ungdomsklassen da..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det ikke var i ungdomsklassen da..=)

nei,

han er 26 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vant klassen sin med 107,5kg i benken; hvilket vil si NY NORDISK REKORD for klassen 67,5kg eldre junior!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sterkjente

/mvh

Hei, du finner resultater fra Nordisk i Benkpress på http://www.oslosk.org

Stevnet var kun for seniorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...