Gjest dolerine Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Er det noen her som bruker det mot noe? 0 Siter
Gjest Mot stråler Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Har ikke det. Men det skal hjelpe mot stråler, slik at man får midre stråler i seg. Kunne godt tenkt meg et sånnt. 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Kanskje det hindrer at man blir bortført av ufo?? Jeg har ihvertfall alltid tenkt på det som noe mambo jambo... *skeptiker* 0 Siter
Gjest Ståle Stil Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det er for folk som mangler bakkekontakt. Magnetismen hjelper dem ned på jorda igjen. 0 Siter
Gjest prex plutos Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har et magnet armbånd som jeg sverger til. Tro det eller ei, men da jeg fikk senebetennelse i høyre arm tok det meg tre dager å bli kvitt den. Hadde da armbåndet av pga jobbsituasjon, men tok det på pga betennelsen. Frem til da var jeg også superskeptisk, og nermest lo av ham som gav meg armbåndet i gave. Nå har det vist meg flere ganger at jeg blir kvitt betennelsen, som nå har en tendens til å komme kjapt tilbake. Men, jeg går ikke rundt å hverken selger eller reklamerer for dette, men siden du spurte tenkte jeg jeg skulle gi min verson av å bruke magnetarmbånd. 0 Siter
Gjest dolerine Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har et magnet armbånd som jeg sverger til. Tro det eller ei, men da jeg fikk senebetennelse i høyre arm tok det meg tre dager å bli kvitt den. Hadde da armbåndet av pga jobbsituasjon, men tok det på pga betennelsen. Frem til da var jeg også superskeptisk, og nermest lo av ham som gav meg armbåndet i gave. Nå har det vist meg flere ganger at jeg blir kvitt betennelsen, som nå har en tendens til å komme kjapt tilbake. Men, jeg går ikke rundt å hverken selger eller reklamerer for dette, men siden du spurte tenkte jeg jeg skulle gi min verson av å bruke magnetarmbånd. Hvor kjøpte du det? 0 Siter
Gjest prex plutos Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvor kjøpte du det? http://www.simplymagnetic.com/ Produktene heter Ecoflow og Bioflow, og det er mange produkter innenfor samme arena. Jeg har også prøvd ut magneten for bilen, der bilen utrolig nok reduserte forbruket fra 0.9 l på mila til 0.7 l på mila. Vennen min er distributør, så jeg har ikke kjøpt gjennom denne siden. Men her er produktene som du kan lese om. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Det er for folk som mangler bakkekontakt. Magnetismen hjelper dem ned på jorda igjen. Kunne ikke vært mer enig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.