Gå til innhold

Hva er magnetarmbånd godt for?

Anbefalte innlegg

Gjest Mot stråler
Skrevet

Har ikke det. Men det skal hjelpe mot stråler, slik at man får midre stråler i seg. Kunne godt tenkt meg et sånnt.

Skrevet

Kanskje det hindrer at man blir bortført av ufo??

Jeg har ihvertfall alltid tenkt på det som noe mambo jambo...

*skeptiker*

Gjest Ståle Stil
Skrevet

Det er for folk som mangler bakkekontakt. Magnetismen hjelper dem ned på jorda igjen.

Gjest prex plutos
Skrevet

Jeg har et magnet armbånd som jeg sverger til. Tro det eller ei, men da jeg fikk senebetennelse i høyre arm tok det meg tre dager å bli kvitt den. Hadde da armbåndet av pga jobbsituasjon, men tok det på pga betennelsen.

Frem til da var jeg også superskeptisk, og nermest lo av ham som gav meg armbåndet i gave. Nå har det vist meg flere ganger at jeg blir kvitt betennelsen, som nå har en tendens til å komme kjapt tilbake.

Men, jeg går ikke rundt å hverken selger eller reklamerer for dette, men siden du spurte tenkte jeg jeg skulle gi min verson av å bruke magnetarmbånd.

Gjest dolerine
Skrevet

Jeg har et magnet armbånd som jeg sverger til. Tro det eller ei, men da jeg fikk senebetennelse i høyre arm tok det meg tre dager å bli kvitt den. Hadde da armbåndet av pga jobbsituasjon, men tok det på pga betennelsen.

Frem til da var jeg også superskeptisk, og nermest lo av ham som gav meg armbåndet i gave. Nå har det vist meg flere ganger at jeg blir kvitt betennelsen, som nå har en tendens til å komme kjapt tilbake.

Men, jeg går ikke rundt å hverken selger eller reklamerer for dette, men siden du spurte tenkte jeg jeg skulle gi min verson av å bruke magnetarmbånd.

Hvor kjøpte du det?

Gjest prex plutos
Skrevet

Hvor kjøpte du det?

http://www.simplymagnetic.com/

Produktene heter Ecoflow og Bioflow, og det er mange produkter innenfor samme arena. Jeg har også prøvd ut magneten for bilen, der bilen utrolig nok reduserte forbruket fra 0.9 l på mila til 0.7 l på mila.

Vennen min er distributør, så jeg har ikke kjøpt gjennom denne siden. Men her er produktene som du kan lese om.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er for folk som mangler bakkekontakt. Magnetismen hjelper dem ned på jorda igjen.

Kunne ikke vært mer enig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...