Gå til innhold

Er dette normalt? (Vaskemaskin)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen grunn fikk jeg for meg i går at jeg skulle sjekke om vannet i vaskemaskinen var så varmt som det skulle være under kokvask. Jeg sjekket det rett etter at vaskemaskinen hadde startet, og rett før den var ferdig. Men vannet var kaldt.

Er det normalt? Er det mulig at vasken starter og avslutter med kaldt vann og at det varme kommer midt inni?

Eller trenger jeg ny vaskemaskin? Hrmf...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Med det samme maskinen tapper inn vann er det kaldt. Skyllevannet er også kaldt, så det er liten hjelp å sjekke maskinen helt på begynnelsen og slutten av vaskinga. Prøv heller etter en halvtime/tre kvarter (alt etter hvor lang tid maskinen bruker på hovedvasken).

Skrevet

Med det samme maskinen tapper inn vann er det kaldt. Skyllevannet er også kaldt, så det er liten hjelp å sjekke maskinen helt på begynnelsen og slutten av vaskinga. Prøv heller etter en halvtime/tre kvarter (alt etter hvor lang tid maskinen bruker på hovedvasken).

*puster lettet ut*

Jeg hadde tenkt til det, men jeg glemte det. :-)

Gjest HappyGangsta
Skrevet

*puster lettet ut*

Jeg hadde tenkt til det, men jeg glemte det. :-)

He-he, jeg fikk service på den en gang av akkurat samme grunn...

Du var smart som spurte her i stedet for å bruke kr. 500,- på det samme spørsmålet-!

Skrevet

He-he, jeg fikk service på den en gang av akkurat samme grunn...

Du var smart som spurte her i stedet for å bruke kr. 500,- på det samme spørsmålet-!

Hehe... Hva skulle jeg gjort uten dol? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...