Sofline Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Av en eller annen grunn fikk jeg for meg i går at jeg skulle sjekke om vannet i vaskemaskinen var så varmt som det skulle være under kokvask. Jeg sjekket det rett etter at vaskemaskinen hadde startet, og rett før den var ferdig. Men vannet var kaldt. Er det normalt? Er det mulig at vasken starter og avslutter med kaldt vann og at det varme kommer midt inni? Eller trenger jeg ny vaskemaskin? Hrmf... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Med det samme maskinen tapper inn vann er det kaldt. Skyllevannet er også kaldt, så det er liten hjelp å sjekke maskinen helt på begynnelsen og slutten av vaskinga. Prøv heller etter en halvtime/tre kvarter (alt etter hvor lang tid maskinen bruker på hovedvasken). 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Med det samme maskinen tapper inn vann er det kaldt. Skyllevannet er også kaldt, så det er liten hjelp å sjekke maskinen helt på begynnelsen og slutten av vaskinga. Prøv heller etter en halvtime/tre kvarter (alt etter hvor lang tid maskinen bruker på hovedvasken). *puster lettet ut* Jeg hadde tenkt til det, men jeg glemte det. :-) 0 Siter
Gjest HappyGangsta Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 *puster lettet ut* Jeg hadde tenkt til det, men jeg glemte det. :-) He-he, jeg fikk service på den en gang av akkurat samme grunn... Du var smart som spurte her i stedet for å bruke kr. 500,- på det samme spørsmålet-! 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 He-he, jeg fikk service på den en gang av akkurat samme grunn... Du var smart som spurte her i stedet for å bruke kr. 500,- på det samme spørsmålet-! Hehe... Hva skulle jeg gjort uten dol? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.