Gå til innhold

Genser, spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest jumperjente
Skrevet

Har kjøpt en topp som har vid halsåpning. På hver skulder (på innsiden) er det sydd noen lange silkebånd. Er de til å klippe av?

Skjønner ikke at de har annen funksjon enn å holde genser'n på plass på en henger i butikken, men vil ikke klippe før jeg er sikker. Jeg kjøpte den på nett fra h&m.

Skrevet

silkebåndene skal brukes til å henges opp med ja. de kan du klippe av.. de er bare irriterende syns jeg hvertfall.

Skrevet

Jeg klipper dem av. Har ikke nok skapplass til å henge opp klær ;)

Skrevet

Hvis den skal henges opp når den skal tørke, kan de være greie å ha...

Gjest jumperjente
Skrevet

Hvis den skal henges opp når den skal tørke, kan de være greie å ha...

For sent, har klippet! Ellers takk. De hadde nok vært litt i veien.

hidi, the scorpion
Skrevet

silkebåndene skal brukes til å henges opp med ja. de kan du klippe av.. de er bare irriterende syns jeg hvertfall.

Hva er egentlig poenget med at de er sååå lange? Oftest er de bare i veien.

Skrevet

Hva er egentlig poenget med at de er sååå lange? Oftest er de bare i veien.

Aner ikke. Ja de er VELDIG i veien:/

Gjest Filifjompen
Skrevet

Plagg med vide halsåpninger har en lei tendens til å gli av hengeren og havne på gulvet i skapet. Hvis en legger de her bånda rundt kroken, så holder de seg på plass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...