Gjest jumperjente Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Har kjøpt en topp som har vid halsåpning. På hver skulder (på innsiden) er det sydd noen lange silkebånd. Er de til å klippe av? Skjønner ikke at de har annen funksjon enn å holde genser'n på plass på en henger i butikken, men vil ikke klippe før jeg er sikker. Jeg kjøpte den på nett fra h&m. 0 Siter
Musli Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 silkebåndene skal brukes til å henges opp med ja. de kan du klippe av.. de er bare irriterende syns jeg hvertfall. 0 Siter
Cinnamona Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg klipper dem av. Har ikke nok skapplass til å henge opp klær 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvis den skal henges opp når den skal tørke, kan de være greie å ha... 0 Siter
Gjest jumperjente Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvis den skal henges opp når den skal tørke, kan de være greie å ha... For sent, har klippet! Ellers takk. De hadde nok vært litt i veien. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 silkebåndene skal brukes til å henges opp med ja. de kan du klippe av.. de er bare irriterende syns jeg hvertfall. Hva er egentlig poenget med at de er sååå lange? Oftest er de bare i veien. 0 Siter
Musli Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hva er egentlig poenget med at de er sååå lange? Oftest er de bare i veien. Aner ikke. Ja de er VELDIG i veien:/ 0 Siter
Gjest Filifjompen Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Plagg med vide halsåpninger har en lei tendens til å gli av hengeren og havne på gulvet i skapet. Hvis en legger de her bånda rundt kroken, så holder de seg på plass. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.