Gjest Snikkelora Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 I tilfelle du har peiling: Er dette et bra nok roapparat for en som bare ønsker å komme i litt bedre form? www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=6362 0 Siter
Gjest roapparat Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Vi har det roapparatet der hjemme. Fungerer helt utmerket til vårt bruk, dvs det er i sving 5-6 ganger i uka. 0 Siter
Gjest Snikkelora Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Vi har det roapparatet der hjemme. Fungerer helt utmerket til vårt bruk, dvs det er i sving 5-6 ganger i uka. Flott! Det var det jeg ville høre:) Da skal jeg begynne et nytt og bedre liv...Har planer om å gjøre noe med mine slappe muskler:) 0 Siter
Gjest Snikkelora Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Æsj... Men lykke til! Tusen takk! Har nå vært avgårde og kjøpt! Gleder meg til å sette igang. Jippi:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.