Gå til innhold

Mat til én person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student, og det blir derfor mye matlaging kun til meg. Er jo enkelt å bare kaste en grandis i ovnen, men det blir man fort lei av.

Jeg lager av og til tikka masala (i pita), spaghetti, meksikansk gryte, vårruller etc.

Tips?

Skrevet

stekte hamburger karbonader(fryste,fra nordfjord)kjempe gode. brødskive med egg og karbonader. gjerne stekt løk.Det er nam..

Gjest lapskaus er godt
Skrevet

Stek en pakke kjøttdeig. Ha oppi en pakke eller to av grønnsaksblanding (fra frysedisken) og litt vann. Så har du middag til to dager.

Gjest little miss story
Skrevet

grøt, lapskaus, sodd, pannekaker, egg, koteletter i brun saus og poteter, supper, gryteretter, fårikål+++++

Gjest lapskaus er godt
Skrevet

Hva med en boks maxboller, en pose potetmos og en boks mais?

Skrevet

Stek en pakke kjøttdeig. Ha oppi en pakke eller to av grønnsaksblanding (fra frysedisken) og litt vann. Så har du middag til to dager.

Kjøttdeig og grønnsaker, that's it?

Er dette seriøst?

Gjest Jente31
Skrevet

Toro har kommet med nye produkter som heter velbekomme. Disse er gode, og har mange varianter. Bare å varme i mikron. Grøt, pasta, fiskesuppe, kjøttboller, kjøttsuppe... +?

Gjest lapskaus er godt
Skrevet

Kjøttdeig og grønnsaker, that's it?

Er dette seriøst?

Det er poteter i, purre, løk og gulerøtter om jeg husker rett. Og så kan du ha flatbrød til. Har du ikke spist lapskaus før?

Skrevet

Toro har kommet med nye produkter som heter velbekomme. Disse er gode, og har mange varianter. Bare å varme i mikron. Grøt, pasta, fiskesuppe, kjøttboller, kjøttsuppe... +?

Samme som Fjordland-konseptet?

Håper det ikke er like dyrt.

Skrevet

Det er poteter i, purre, løk og gulerøtter om jeg husker rett. Og så kan du ha flatbrød til. Har du ikke spist lapskaus før?

Jo, men trodde ikke lapskaus besto av kun kjøttdeig, vann og grønnsaker.

Skrevet

Samme som Fjordland-konseptet?

Håper det ikke er like dyrt.