Gå til innhold

vil du ha en prison pal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei takk, jeg kjenner to som har vært det og begge to forelsket seg i hver sin morder som satt på dødscelle *himler med øynene*

Gjest snødoler
Skrevet

Nei takk, jeg kjenner to som har vært det og begge to forelsket seg i hver sin morder som satt på dødscelle *himler med øynene*

Det var ikke helt seriøst det innlegget mitt...... ;-)

Skrevet

Jeg skriver faktisk brev med en som sitter på death row, og har gjort det i mange år. Men å forelske seg i en sånn en? Hvordan går det ann?

Skrevet

Det var ikke helt seriøst det innlegget mitt...... ;-)

OK, jeg bare tittet såvidt. Men det finnes faktisk norske jenter som bruker alle pengene sine på å prøve å få frigitt en amerikansk morder.

Skrevet

Jeg skriver faktisk brev med en som sitter på death row, og har gjort det i mange år. Men å forelske seg i en sånn en? Hvordan går det ann?

Skjønner det ikkejeg heller, men hadde ikke utsatt meg for det nei. Jeg synes det er en fin ting å gjøre altså, men skjønner ikke hvorfor man forelsker seg og tror den innsatte er uskyldig osv

Gjest Elextra
Skrevet

Husker det var et TV-program eller innslag for noen år siden om en norsk jente som skulle gifte seg med en dødsdømt amerikaner. Hun begynte som brevvenn.

En av dine venninner eller er dette rett og slett vanlig!?

Skrevet

Husker det var et TV-program eller innslag for noen år siden om en norsk jente som skulle gifte seg med en dødsdømt amerikaner. Hun begynte som brevvenn.

En av dine venninner eller er dette rett og slett vanlig!?

Dette er vel ikke direkte venner men bekjente som har unger på alder men minstemann. Tror ikke det er så uvanlig nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...