Gå til innhold

Kate Winslet - vakrere med noen kg mindre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er jo nydelig uansett da.

Men jeg synes hun ble enda mer blennende vakker når hun fikk av seg "valpefettet" ..

provoserer litt.

Men feks anne kath hærland ser utrolig mye bedre ut nå i forhold til da hun var lubben.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Deanna

8

• Sofline

7

• Dorthe

6

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Synes alltid KW har vært nydelig, jeg. En av mine favorittskuespillerinner.

Når hadde hun valpefett, da? I Titanicfilmen?

Skrevet

Synes alltid KW har vært nydelig, jeg. En av mine favorittskuespillerinner.

Når hadde hun valpefett, da? I Titanicfilmen?

jeg synes ikke det .

Men jeg hørte det fra noen gutter som sa at hun hadde "former" og var pluss size. Og en runde jenter kunne se opp til og sånt. Syntes jeg er litt provoserende at media omtrent promoterer hun som rund.

I titanic filmen ha hun ikke akkurat mye valpefett etter min mening. ,men hørt enkelte gutter som har sagt det. Og i tillegg media referer til henne som at hun har kurver og er rund og noen kg for mye.

Skrevet

Hun er flott. Hun har ikke et eneste gram for mye, etter min mening.

enig.Hun er nydelig og har ikke et gram for mye .

Det idealet mange av disse filmstjernene har er vel heller usunt. De er undervektig og har for lite fett på kroppen. Ihvertfall til å være kvinner. De går som reklameplakater for spiseforstyrrelser.

Gjest Princess Peach
Skrevet

jeg synes ikke det .

Men jeg hørte det fra noen gutter som sa at hun hadde "former" og var pluss size. Og en runde jenter kunne se opp til og sånt. Syntes jeg er litt provoserende at media omtrent promoterer hun som rund.

I titanic filmen ha hun ikke akkurat mye valpefett etter min mening. ,men hørt enkelte gutter som har sagt det. Og i tillegg media referer til henne som at hun har kurver og er rund og noen kg for mye.

Ja, jeg synes hun ser helt normal (nei, forresten, nydelig) ut. :)

Ikke rart hun ser småtjukk ut når "alle" de andre skuespillerinnene veier 40 kg.

Skrevet

Det idealet mange av disse filmstjernene har er vel heller usunt. De er undervektig og har for lite fett på kroppen. Ihvertfall til å være kvinner. De går som reklameplakater for spiseforstyrrelser.

Ikke mobb tynne folk, vi kan ikke alle ha noen kg for mye.

Gjest HappyGangsta
Skrevet

Men det er vel ikke akkurat spisepress i filmbransjen, heller...?

Gjest HappyGangsta
Skrevet

Ja, det er skremmende at idealene legger opp til at unge jenter skal ødelegge seg selv.

Skrevet

jeg gjør ikke det.

Men jeg blir påvirkret av det idealet.Altså jeg kan kanskje aldri bli så tynne som de er. Men av en eller annen grunn så synes jeg at det er penest.

Jeg vet at mange tynne veldig gjerne ville hatt noen kg ekstra. Bare synes det virker som at i hollywood så må man være veldig tynn for å lykkes. Og hollywoodstjernene er med på å bestemme skjønnhetsidealer og sånt. Og alle de er ikke bare naturlige tynne men selv påvirket av et veldig slankepress som de selv påfører mange unge jenter

Skrevet

Men det er vel ikke akkurat spisepress i filmbransjen, heller...?

Men det er det ellers. Veier du under normalen så skal jeg love du får høre det og folk er ikke snaue. Tynne folk blir gamle og rynkete i ansiktet. Har du HIV? Har du AIDS? Har du anorexia? Det er stykt å være tynn. Tynne mennesker er sure osv osv osv.

Skrevet

jeg gjør ikke det.

Men jeg blir påvirkret av det idealet.Altså jeg kan kanskje aldri bli så tynne som de er. Men av en eller annen grunn så synes jeg at det er penest.

Jeg vet at mange tynne veldig gjerne ville hatt noen kg ekstra. Bare synes det virker som at i hollywood så må man være veldig tynn for å lykkes. Og hollywoodstjernene er med på å bestemme skjønnhetsidealer og sånt. Og alle de er ikke bare naturlige tynne men selv påvirket av et veldig slankepress som de selv påfører mange unge jenter

Det er ikke bra med slankepress men det går faktisk begge veier.

Skrevet

jeg synes ikke det .

I Titanic har hun selv sagt hun var tynn i forhold til sitt normale seg.

Skrevet

Men synes du Kate Winslet er tykk?

Skrevet

jeg synes ikke det .

Sammenlignet med skuespillerinner flest er hun frodig, men det betyr jo ingenting, det er kun ut fra hvem hun sammenlignes med. For de fleste skuespillerinner er jo ekstremt slanke, mens Kate Winslet er normal. Ikke frodig, eller overvektig på noen måte.

Skrevet

Men synes du Kate Winslet er tykk?

Jeg synes hun var akkurat passe i Titanic.

Skrevet

Jeg syns hun er en flott dame med bein i nesa. Hun har en vekt hun trives med, og er åpenbart langt fra overvektig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...