Gå til innhold

Kate Winslet - vakrere med noen kg mindre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kate Winslet er pen, men jeg pleier ikke legge merke til om folk går opp eller ned i vekt. Synes ofte det blir litt snålt med media som skriver at en kjendis har slanket seg, og så blir kjendisen veldig sur og svarer "nei, jeg har ikke slanket meg". Men noe må de jo skrive om.

Forøvrig har hun vel aldri vært noen dundre, men hun er noe større enn andre syltynne skuespillerinner.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Deanna

8

• Sofline

7

• Dorthe

6

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kate Winslet er pen, men jeg pleier ikke legge merke til om folk går opp eller ned i vekt. Synes ofte det blir litt snålt med media som skriver at en kjendis har slanket seg, og så blir kjendisen veldig sur og svarer "nei, jeg har ikke slanket meg". Men noe må de jo skrive om.

Forøvrig har hun vel aldri vært noen dundre, men hun er noe større enn andre syltynne skuespillerinner.

"Synes ofte det blir litt snålt med media som skriver at en kjendis har slanket seg, og så blir kjendisen veldig sur og svarer "nei, jeg har ikke slanket meg". "

;-) Jeg tenkte på det fra en litt annen synsvinkel: Typisk at stjernene får "pes" fordi de ikke er sypertynne, og når de så _blir_ tynnere, kommer det alle slags mulige påstander om at man har vært opå slankeklinikk, er anorektisk, eller noen ganger at de har brukt amfetaim, ihvertfall at de sulter seg og bare spiser et salatblad om dagen osv osv.

Gjest milliee
Skrevet

nah-går ikke an å bli vakrere enn det hun var :-)

ser særlig til ikke forskjell btw

Skrevet

"Synes ofte det blir litt snålt med media som skriver at en kjendis har slanket seg, og så blir kjendisen veldig sur og svarer "nei, jeg har ikke slanket meg". "

;-) Jeg tenkte på det fra en litt annen synsvinkel: Typisk at stjernene får "pes" fordi de ikke er sypertynne, og når de så _blir_ tynnere, kommer det alle slags mulige påstander om at man har vært opå slankeklinikk, er anorektisk, eller noen ganger at de har brukt amfetaim, ihvertfall at de sulter seg og bare spiser et salatblad om dagen osv osv.

Ja, det må være slitsomt at folk på død og liv skal mene noe om ens kropp hele tiden, uansett om de mener man har for mye eller for lite kropp.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kate Winslet er helt ok.

Jeg legger ikke merke til de få kiloene hun eventuelt har tatt av, men jeg registrerer at hun blir vakrere med alderen.

Gjest milliee
Skrevet

Ja, flott; men noe rund.

*dukker*

kan være fint å være rund også sjø:)

nok av mannfolk som liker det best slik også.

Skrevet

Lubben på det bildet???

Litt så. Men jeg liker likk ekstra å ta i.

Skrevet

Lubben på det bildet???

I hvert fall jævlig breie hofter.

Skrevet

I hvert fall jævlig breie hofter.

Det har ikke noe med fett å gjøre, men skjellettet.

Skrevet

Men det er det ellers. Veier du under normalen så skal jeg love du får høre det og folk er ikke snaue. Tynne folk blir gamle og rynkete i ansiktet. Har du HIV? Har du AIDS? Har du anorexia? Det er stykt å være tynn. Tynne mennesker er sure osv osv osv.

Synes hun er flott jeg, og verken lubben eller frodig. Hun ser normal,sunn og frisk ut, spør du meg!

På enkelte bilder, eller da hun hadde en "slanke-periode" så så hun bare ut som alle andre stjernene... uten personlighet eller gnist... Retusjert, innhula å blond... nei, takke meg til=)

Skrevet

Synes hun er flott jeg, og verken lubben eller frodig. Hun ser normal,sunn og frisk ut, spør du meg!

På enkelte bilder, eller da hun hadde en "slanke-periode" så så hun bare ut som alle andre stjernene... uten personlighet eller gnist... Retusjert, innhula å blond... nei, takke meg til=)

Nå mobber du tynne folk ;o)

Gjest milliee
Skrevet

Nå mobber du tynne folk ;o)

det er lov å vræle om at feite og lubne folke er så ekle, men når noen sier at en person kledde bedre å være mere frodig enn tynn, da blir en beskylt for mobbing etc

teit

Skrevet

det er lov å vræle om at feite og lubne folke er så ekle, men når noen sier at en person kledde bedre å være mere frodig enn tynn, da blir en beskylt for mobbing etc

teit

Jeg skal lov at i mine år på dol har det aldri vært akseptert å kalle folk feite og det er mange år siden jeg har blandet meg inn i disse diskusjonene.

Men at man kommenterer at folk er slanke, ja, gjerne stygge og radmagre, det har vært akseptere i alle år.

Gjest milliee
Skrevet

Jeg skal lov at i mine år på dol har det aldri vært akseptert å kalle folk feite og det er mange år siden jeg har blandet meg inn i disse diskusjonene.

Men at man kommenterer at folk er slanke, ja, gjerne stygge og radmagre, det har vært akseptere i alle år.

har flere ganger sett folk kalle feite og lubne ekle og lignende, har blitt kalt det selv.

fordi jeg har store pupper :)

La inn et spm om bh-str og fikk vrengt i trynet at jeg måtte være såååååååååååååååååååååååååå tjukk og feit!

Og det er bare et eks.

er svært ofte de som klager over at tynne mobbes gjerne skal påpeke at andre er feite osv.

Er glad for at jeg ikke mobber noen jeg, og at jeg ikke bryr meg om andre er tykke eller tynne. bare om de er greie og hyggelige. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...