Gå til innhold

Kate Winslet - vakrere med noen kg mindre?

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Deanna

8

• Sofline

7

• Dorthe

6

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det har ikke noe med fett å gjøre, men skjellettet.

Seffern.

Skrevet

kaller du det lubben? syns hun har knallfin kropp på det bildet jeg. misunnelig.

Alt er relativt. Flat mage, men überbreie hofter. Ikke sexy for fem øre spør du meg.

Kate er til de grader oppskrytt. Nesten like oppskrytt som hun amerikanske idol-vinneren.

Skrevet

Etter å ha lest denne kommentaren må jeg nesten kopiere Lillemus' svar i en annen tråd: Ikke rart du er single!! ;-)

Hm, hvilken kommentar?

Seff er det ikke rart jeg er singel! Har alltid vært det og kommer kanskje alltid til å være det. Men hvem bryr seg! Hvis naturen ikke vil føre genene mine videre, er det ikke mitt ansvar.

Skrevet

Alt er relativt. Flat mage, men überbreie hofter. Ikke sexy for fem øre spør du meg.

Kate er til de grader oppskrytt. Nesten like oppskrytt som hun amerikanske idol-vinneren.

Kate winslet kan du fornærme. Men carrie underwood da? ..eller siktet du til en annen :P

Skrevet

Hm, hvilken kommentar?

Seff er det ikke rart jeg er singel! Har alltid vært det og kommer kanskje alltid til å være det. Men hvem bryr seg! Hvis naturen ikke vil føre genene mine videre, er det ikke mitt ansvar.

Du er jo bare 22 da så du har forholdsvis god tid på deg :-)

Skrevet

Du er jo bare 22 da så du har forholdsvis god tid på deg :-)

Kanskje. Og skulle jeg dø før jeg får dame, så vil jeg ikke bry meg :-)

Skrevet

Kanskje. Og skulle jeg dø før jeg får dame, så vil jeg ikke bry meg :-)

Hmm jeg synes egentlig det virker som du kunne tenkt deg å få deg en kjæreste jeg..

Skrevet

Hmm jeg synes egentlig det virker som du kunne tenkt deg å få deg en kjæreste jeg..

Ja, hadde ikke vært vondt. Kanskje. Men hvis man stresser for mye med det, virker man bare desperat. Bedre å ta det lungt og spille hard to get, kanskje. Eller, mange har jo stor suksess med å fortelle damer på byen om hvor mange cm de har i boksern. Ikke lett å si hva som er best.

Skrevet

Ja, hadde ikke vært vondt. Kanskje. Men hvis man stresser for mye med det, virker man bare desperat. Bedre å ta det lungt og spille hard to get, kanskje. Eller, mange har jo stor suksess med å fortelle damer på byen om hvor mange cm de har i boksern. Ikke lett å si hva som er best.

Nja vet ikke helt hvor stor sukksess man får med det "sjekketrikset" der men.... det hadde ihvertfal ikke funket på meg eller noen jeg kjenner.

Når det gjelder å spille hard-to-get kan det noen ganger lønne seg, så lenge man ikke spiller så hard-to-get at man spiller seg ut av gamet.

Skrevet

Nja vet ikke helt hvor stor sukksess man får med det "sjekketrikset" der men.... det hadde ihvertfal ikke funket på meg eller noen jeg kjenner.

Når det gjelder å spille hard-to-get kan det noen ganger lønne seg, så lenge man ikke spiller så hard-to-get at man spiller seg ut av gamet.

Lol, det er kanskje det jeg har gjort. Eller så tilfredsstiller jeg rett og slett ikke kravene til veldig mange.

Skrevet

Lol, det er kanskje det jeg har gjort. Eller så tilfredsstiller jeg rett og slett ikke kravene til veldig mange.

Men det er vel ikke akkurat så veldig unormalt å aldri ha hatt kjæreste når man bare er 22? Jeg har flere venninner jeg som er rundt din alder som aldri har hatt kjæreste, og det er definitivt ikke noe galt med dem, hverken utseende eller personlighet.

Skrevet

Men det er vel ikke akkurat så veldig unormalt å aldri ha hatt kjæreste når man bare er 22? Jeg har flere venninner jeg som er rundt din alder som aldri har hatt kjæreste, og det er definitivt ikke noe galt med dem, hverken utseende eller personlighet.

"Men det er vel ikke akkurat så veldig unormalt å aldri ha hatt kjæreste når man bare er 22?"

Vel, jeg kjenner ingen andre. Ikke at det plager meg at jeg aldri har hatt kjæreste, har ikke noe mål om å feie over flest mulig. Vet heller ikke om jeg tror på det med at man bør ha vært igjennom en del forhold før man "slår seg til ro". I så fall, way to go for me. Ser ikke helt poenget med å gå inn i et forhold man ikke har tro på at skal vare.

Skrevet

"Men det er vel ikke akkurat så veldig unormalt å aldri ha hatt kjæreste når man bare er 22?"

Vel, jeg kjenner ingen andre. Ikke at det plager meg at jeg aldri har hatt kjæreste, har ikke noe mål om å feie over flest mulig. Vet heller ikke om jeg tror på det med at man bør ha vært igjennom en del forhold før man "slår seg til ro". I så fall, way to go for me. Ser ikke helt poenget med å gå inn i et forhold man ikke har tro på at skal vare.

Kjæresten min hadde ingen ordentlig kjæreste før han var 26.

Skrevet

Kjæresten min hadde ingen ordentlig kjæreste før han var 26.

Hm, ser dere damer på det som negativt? Har hørt damer si at "Jeg ville begynt å lure på hva som var galt med fyren om han ikke hadde fått seg noe i en alder av 25 år. Hadde nok vært litt skeptisk".

Skrevet

Hm, ser dere damer på det som negativt? Har hørt damer si at "Jeg ville begynt å lure på hva som var galt med fyren om han ikke hadde fått seg noe i en alder av 25 år. Hadde nok vært litt skeptisk".

At man ikke har hatt et seriøst forhold betyr jo ikke at man ikke har fått seg noe.

Men det blir jo litt galt å spørre meg, ettersom jeg ble sammen med ham og er veldig fornøyd.

Skrevet

At man ikke har hatt et seriøst forhold betyr jo ikke at man ikke har fått seg noe.

Men det blir jo litt galt å spørre meg, ettersom jeg ble sammen med ham og er veldig fornøyd.

"At man ikke har hatt et seriøst forhold betyr jo ikke at man ikke har fått seg noe."

Nei, det er klart. Burde det bety det?

For meg betyr det i hvert fall det.

Gjest milliee
Skrevet

folk har jo forskjellig smak. du var ganske lav, ikke sant? kanskje mest menn over 180 som liker breie former på damene. Mens de lave kanskje liker mere høy og smale jenter. Men er vel ingen regel:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...