Gå til innhold

Kjøttskjærer - 500 000 i årslønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at man som kjøttskjærer kan vente seg en startlønn på 500 000 etter lærlingetida?

Tjener folk som tar høyere utdanning for dårlig i Norge?

Skrevet

Hos et av våre mest kjente slakterier har de vel vel halvparten. De har iallfall mindre enn en industriarbeider.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg har vært på et slakteri og sett hva slags jobb disse skjærerne har. Fy søren, noe verre kan jeg nesten ikke tenke meg. Det er kaldt, de jobber på akord, de snakker ikke sammen fordi det er så mye støy i lokalet, så de har øreklokker hvor de hører på radio hele dagen. Og de er veldig utsatt for belastningsskader, og har omtrent 0 kontroll over arbeidsdagen sin. Fatter ikke at de holder ut, og må bare erkjenne at vi jammen er forskjellige her i verden.

Jeg fikk innrtrykk av at de tjente ganske bra, men ikke eksakt beløp. Jeg unner dem virkelig å tjene bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...