Gå til innhold

Verdens beste land, 1. runde, avstemning 1/10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket land liker vi best? Det er opp til dere om dere vil begrunne valget med at dere liker landets historie, bademiljøer, damer, menn, musikk, historiske personer, idrettsprofiler etc.

Alle verdens land er med, bortsett fra Norge. De fem beste går videre til runde 2. I alt er det 10 avstemninger i første runde, så vi vil sitte igjen med 50 land når vi starter 2. runde.

Stem i vei!

http://snappoll.com/poll/169910.php

Skrevet

Glemte å føye til at avstemninga er over i morgen kveld omtreng samme tid, og at jeg smeller igang en ny da.

Skrevet

Stemte på Kina, men det er bare fordi det er det eneste av disse landene jeg har vært i.

Morsomt opplegg igrunn, artig å se hvilket land som vinner.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ingen land jeg kunne tenke meg å stemme på var representert, så da avstår jeg.

Skrevet

Ingen land jeg kunne tenke meg å stemme på var representert, så da avstår jeg.

ditto

Skrevet

Det var jo bare de helt eksotiske landa der jo. Hverken Danmark eller SVerige eller England eller Italia...

Skrevet

Det var jo bare de helt eksotiske landa der jo. Hverken Danmark eller SVerige eller England eller Italia...

Nei, de kommer senere! Men stem i denne avstemninga også!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ikke Brasil. Ikke Irland. Ikke Thailand. Ikke Australia.

Skrevet

Nei, de kommer senere! Men stem i denne avstemninga også!

Nei jeg stemmer ikke. Nok av tåpelige FU-er nå.

Gjest Annenym
Skrevet

Er denne pollen ment som brifing for at du har reist mye..?

Skrevet

Glemte å føye til at avstemninga er over i morgen kveld omtreng samme tid, og at jeg smeller igang en ny da.

Du refererer stadig til samtaler med kompiser og hva de har sagt, men når har du egentlig tid til å snakke med de?

Skrevet

Nei jeg stemmer ikke. Nok av tåpelige FU-er nå.

Lol! Det er best du liker denne, for den kommer til å vare lenge!

Skrevet

"Er denne pollen ment som brifing for at du har reist mye..?"

Lol! Dummeste jeg har hørt! For det første: Har jeg reist spesielt mye? Nei.

For det andre: Nevner jeg at jeg har reist mye noe sted? Handler denne pollen på noen måte om zakkoo? Nei. Det er DERE som kan bestemme hvilket land som er best i verden. Jeg bare lister opp alle verdens land. Tror du jeg har vært i alle verdens land!? Tror du man må ha vært i alle verdens land for å liste dem opp? Tror du ikke alle verdens land er tilgjengelig på Wikipedia eller et hvilket som helst atlas?

Dette er en av de dummeste anklagene jeg har sett i min korte tid på DOL.

Skrevet

At du i tillegg velger å være anonym gjør deg bare enda mer patetisk. Burde egentlig la være å svare deg, men gjort er gjort. Bedre lykke neste gang.

Gjest Annenym
Skrevet

At du i tillegg velger å være anonym gjør deg bare enda mer patetisk. Burde egentlig la være å svare deg, men gjort er gjort. Bedre lykke neste gang.

Er jeg anonym?

Så drit i å svar meg da, synes bare du hadde en lite representativ poll.

Skrevet

Du refererer stadig til samtaler med kompiser og hva de har sagt, men når har du egentlig tid til å snakke med de?

hørt om msn? Hørt om skole? Hørt om fortid? Tulling!

Skrevet

Er jeg anonym?

Så drit i å svar meg da, synes bare du hadde en lite representativ poll.

Lite representativ for hva?

Gjest Annenym
Skrevet

Lite representativ for hva?

Glem det. Fortsett med å lage gode poller!

Skrevet

Glem det. Fortsett med å lage gode poller!

Annenym, ja. Sorry mac, blingsa litt.

For øvrig er Portugal og Mauritius som ventet i tet sammen med Østerrike. Sistnevnte vil jeg kalle en overraskelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...