Gjest Jobb og passert 50 år.... Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er passert 50 år og har gått på attføring de siste år. Er under utdanning, og ferdig barnevernspedagog i juni. I den forbindelse ønsker jeg svært gjerne jobb. Er usikker hva jeg skal skrive i søknaden for å bli tatt i betrakning. Har følelse av at vi over 50 år blir nedprioritert. Hvordan kan jeg virke interesant for en eventuell arbeidsgiver. 0 Siter
Gjest du er tøff :) Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Masse energi og iver etter å jobbe med det du har lært. Du bør kanskje ikke nevne omskolerings-ordet...? Men forklar heller at du er under utdannelse. (høres bra ut med 50åring som tar en ny utdannelse sent i livet) Lykke til! 0 Siter
Gjest olias Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Du har jo MASSE livserfaring! Prøv å flett det inn i søknaden din. Ta gjerne med at du er over 50. Dette er noe arbeidsgiveren din ser uansett. Hva kan du bidra med som andre "unge" ikke har av baggasje? Du har mange år igjen i arbeislivet. Ny giv fra et modent livssyn er noe arbeidgivere absolutt burde ta i betraktning. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.