Gå til innhold

proffe undertøysbutikker

Anbefalte innlegg

Gjest i was at she
Skrevet

bruker 80 d på H&M osv

så var jeg på en proff undertøysforretning og kjøpte bh'er, der sa hun at jeg var smal over ryggen og at det ville være rart om jeg var 80.

Så jeg kjøpte to bh'er i 75 (men dd og e, istedet for 80 d)

men jeg greier ikke se åssen jeg kan være 75 cm, åssen hun får til det- for når jeg måler selv er det minst 83 cm rundt. Og måler jeg ekstremt stramt er det nærmere 80 da også.

Så bestilte en i 75 e fra nettet og er spent på om den virkelig passer eller om jeg får svimerker på ryggen av den (noe jeg får i en 75 dd fra lindex iallfall)

Skrevet

Det vil nok hjelpe om du skriver hvor du bor, da kan sikkert noen som bor i nærheten anbefale deg en butikk. Når nicet ditt er "i was at she"- betyr det at du har vært hos undertøysbutikken "She" i Trondheim? Det er jo i så fall Trondheims beste undertøysbutikk.

Når du er 83 cm under brystet så vil jo 75 blir 8 cm for lite, så det kan bli litt trangt...

Gjest i was at she
Skrevet

Det vil nok hjelpe om du skriver hvor du bor, da kan sikkert noen som bor i nærheten anbefale deg en butikk. Når nicet ditt er "i was at she"- betyr det at du har vært hos undertøysbutikken "She" i Trondheim? Det er jo i så fall Trondheims beste undertøysbutikk.

Når du er 83 cm under brystet så vil jo 75 blir 8 cm for lite, så det kan bli litt trangt...

men bh'ene jeg kjøpte på she passer jo da selv om det er 75

men kanskje de er store i størrelsen rundt og små i cupen:)

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Ikke tenk så mye på om du er 75 eller 80. Bh'er er forskjellige. I noen merker er du kanskje 75, mens i andre 80. Samme med cup'ene. Finn deg et merke du liker, da bør du bruke samme str hele tiden. Prøv alltid bh'er før du kjøper dem, og prøv helst flere str av samme bh. Da vil du fort merke hvilken som er den riktige for deg.

Puppene skal ikke tyte ut over kanten, og "flesk" skal ikke tyte ut bak på ryggen.(Bh'n er for liten). Om du må dra i bh'n bak fordi den siger opp er bh'n for stor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...