Gå til innhold

Oppmeldingsfrist, privatisteksamen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du ta eksamen til sommeren er det for sent, for den var rundt 15. januar.

15. september for eksamen i november/desember.

Noen steder er det et par dager tidligere, så du bør være ute i god tid.

Skrevet

Den har av og til vært 15.feb, noen ganger 20.feb, og i fjor tror jeg faktisk den var 12.feb.

Om du ikke får sikkert svar her bør du nok ringe et privatistkontor ved en vgs i morgen og spørre.

Skrevet

Den har av og til vært 15.feb, noen ganger 20.feb, og i fjor tror jeg faktisk den var 12.feb.

Om du ikke får sikkert svar her bør du nok ringe et privatistkontor ved en vgs i morgen og spørre.

Det har aldri vært senere enn januar de årene jeg var oppe til privatisteksamen.

Skrevet

Det har aldri vært senere enn januar de årene jeg var oppe til privatisteksamen.

Nei, jeg skjønner at jeg kan ta fryktelig feil her ja. ;)

Nå har jeg tatt så mye feil her de siste dagene at jeg slettes ikke burde skrive et eneste innlegg... ;)

Skrevet

Nei, jeg skjønner at jeg kan ta fryktelig feil her ja. ;)

Nå har jeg tatt så mye feil her de siste dagene at jeg slettes ikke burde skrive et eneste innlegg... ;)

Det gjør ikke noe... :-) Var alle enige hadde det ikke blitt mange innlegg her. :-)

Skrevet

Det gjør ikke noe... :-) Var alle enige hadde det ikke blitt mange innlegg her. :-)

Hehe, neida, greit å være uenig, men jeg kommer jo med faktafeil gang på gang. *klasker meg i pannen*

Hehe, tar ikke så mye på vei som jeg gir uttrykk for altså. ;)

Skrevet

Hehe, neida, greit å være uenig, men jeg kommer jo med faktafeil gang på gang. *klasker meg i pannen*

Hehe, tar ikke så mye på vei som jeg gir uttrykk for altså. ;)

Neida, jeg synes ikke du virker fornærmet eller såret. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...