Gå til innhold

Jeg er på kjøret igjen.....

Anbefalte innlegg

Agata1365381002
Skrevet

.....Cola- kjøret....

Hvordan skal jeg komme meg ut av dette?

*Plystrer*

I don't wanna go to rehab, I said no, no, no!

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Drikk cola light, det smaker ikke like godt, så dermed får du ikke så lyst på cola. Det funket for meg!

hidi, the scorpion
Skrevet

Må innrømme at jeg er det òg...

Har trappet ned, men ikke helt klart å slutte. Mitt problem har vært hva jeg skal erstatte den med. Jeg tåler ikke brus uten sukker, ikke for mye kaffe, så jeg drikker endel te.

Hva erstatter du cola`en med, når du ikke sprekker, da, he , he

Skrevet

Drikk cola light, det smaker ikke like godt, så dermed får du ikke så lyst på cola. Det funket for meg!

Lightbrus ødelegger stoffskiftet ditt.

Skrevet

Drikk en skikkelig kopp kaffe om dagen og så kjøper du vann med kullsyre og drikker det resten av tida.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Drikk vann når du er tørst, da får du ikke så lyst på brus. Garantert, altså, jeg er ex-cocacoliker. :)

Skrevet

Quit cold turkey (?).. eneste som funker! Slutt på dagen! innse hvor _usannsynlig_ mye sukker det er i en sånn liten søt å deilig flaske...=)

Skrevet

Åh? Har jeg aldri hørt.. Er det bevist?

Skrevet

Huffameg, jeg trodde det var narko!! :)

Du tar en dag av gangen, prøv å holde deg til helgen. Samme gjelder meg her jeg sitter. Vi får kanskje hive innpå litt krom fremover? Lykke til da!

Skrevet

Åh? Har jeg aldri hørt.. Er det bevist?

Dattera mi påstår hardnakket det, hun er rasende hvis jeg drikker lightbrus. Men det kan jo være nykker etter å ha gått på sykepleien i snart tre år og lært mye om mangt.

Gjest pepsi-max er bedre
Skrevet

Men da plystrer du jo på favoritten min for tiden da ;) den er bare sååååå fin !!!

Skrevet

Dattera mi påstår hardnakket det, hun er rasende hvis jeg drikker lightbrus. Men det kan jo være nykker etter å ha gått på sykepleien i snart tre år og lært mye om mangt.

Okey.. Ja, har ikke hørt at de har klart å bevise noen bivirkninger på det ennå, og det med stoffskiftet er jo litt skummelt :(

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg er enig med dattera di, tror heller ikke det er så heldig i lengden, men det er jo ikke sukker for tennene heller...! Er ikke overvektig, så det er ikke noe problem, men tennene kan fort bli et sørgelig syn.

Skrevet

Jeg er enig med dattera di, tror heller ikke det er så heldig i lengden, men det er jo ikke sukker for tennene heller...! Er ikke overvektig, så det er ikke noe problem, men tennene kan fort bli et sørgelig syn.

Jeg har gått over til vann med kullsyre og smak og kommer det store colasuget så drikker jeg et stort glass med cafe latte.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har gått over til vann med kullsyre og smak og kommer det store colasuget så drikker jeg et stort glass med cafe latte.

Rart med det der. Jeg føler det er å kaste bort pengene, om jeg kjøper vann med kullsyre... Kan du tenke deg en mer idiotisk tankegang, som om det er mer vettig å kjøpe cola fordi den inneholder noe som helst fornuftig...

Jeg drikker også caffe latte av og til og så noe te.

Skal jammen med jobbe litt med hauet mitt, og venne meg til tanken om vann med kullsyre!

Skrevet

Rart med det der. Jeg føler det er å kaste bort pengene, om jeg kjøper vann med kullsyre... Kan du tenke deg en mer idiotisk tankegang, som om det er mer vettig å kjøpe cola fordi den inneholder noe som helst fornuftig...

Jeg drikker også caffe latte av og til og så noe te.

Skal jammen med jobbe litt med hauet mitt, og venne meg til tanken om vann med kullsyre!

Men du kan jo handle billigmerker. Jeg synes ikke 5 kr for 1,5 liter er så dyrt. Og så drikker jeg en cola i helga :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Men du kan jo handle billigmerker. Jeg synes ikke 5 kr for 1,5 liter er så dyrt. Og så drikker jeg en cola i helga :o)

Har valget mellom Kiwi eller Coop, hvor er det billigst? Nei, 5 kroner er ikke dyrt, men hodet mitt sier at vann har vi i springen...(Dog uten kullsyre)

Skrevet

Har valget mellom Kiwi eller Coop, hvor er det billigst? Nei, 5 kroner er ikke dyrt, men hodet mitt sier at vann har vi i springen...(Dog uten kullsyre)

Da er det beste på Coop, det med sitronsmak. Heter X-stra tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...